Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

hoppas ja med...men d blir nog inte lungt!! skit ungen ska börja vara hemma på måndagar så ja kan ta ut mina sista föräldra dagar med henne innan bäbis kommer.

behövs, så pank så inte ens dammet i plånboken vill vara kvar!!

• mrsbygg

ja ekonomi är drygt. skulle va skönt å kunna slippa tnka på det nångång.
    men det blir inte förens den i magen börjas på dagis å jag kan börja plugga.
    och sen börja jobba...

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-04-01 17:43:26 följande:
    haha är de ingen som är ute och njuter av vädret?
    näää kan man göra en annan dag

nu ska ja börja fixa me maten. svin hungrig! idag blir det vitlöksmarinerad fläskfile, med egna klyftpotatisar, sen massa olika stekta grönsaker. och till det blir det lite olika kalla såser..mumma!!
  • mrsbygg

usch v aobeahgligt det är när bäbis snurrar runt å har sig..

den liger å trycker mot sidorna sen slåt den volt sen kiakr den lite...läskigt! ligg still snutten är du snäll....

• mrsbygg

hur sjutton ser man om man har åderbrock i murran??

vet inte om ja åkt på det, men det käns som hela skiten ska vändas ut och in när man hukar sig eller börjar sig osv...

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-04-01 20:34:55 följande:
    Mammab: Man borde ju kanske se någonting suspekt... tror jag... jag har fått åderbrock på benen och är de något i den stilen så är de ju utbuktande blålila ådror. De borde ju synas om de ligger ytligt alltså inte INNE i mörkret.
    haha ja man får la ta fram spegeln å försöka se om nått ser annorlunda ut...
  • mrsbygg

humf är la åderbråck då...
    kanske därför det gjorde lite väl ont när vi hade sex sist..Generad

jaha, jäkla murra då. får hoppas d försvinner sen då!

idag är min skit unge hemma. ska faktiskt bli mysigt är en lite bättre dag idag!
    så vi ska ner på stan å ta en glass, sen gå till lekparken å leka.
    men nu ska hon ha sin oboy sen ville hon ha en macka..

• mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-04-02 08:04:53 följande:
    Ååååh, vad less jag blir när datorn blir så där seg. Inte alls meningen att inlägget skulle komma två gånger ju!Mammab: Äter du en glass för mig med?
    kan jag  absolut göra! kan trycka i mig några till

ska ringa min mamma å se om hon vill hänga med oxå..
  • mrsbygg

jag har fått nu på senaste...inte haft nå speciellt sug annars..

just nu är det oliver, brukar inte tycka om det speciellt mycket annars d räcker me några stycken bara..men nu kan trycka i mig en hel burk utan att må illa hehe..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3