Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

mina tuttar kliar oxå som fääään!! sen är min bh alldeles för liten nu..täcker bara halva tuttarna ser lite roligt ut i kläderna när rätt som det är hoppar en bröstvårta fram, jätte vackert men men....

nehe..ska slänga mig i soffan me en påse ostbågar å klia mig på boobsen!

kanon jobb tbmh me trådarna!

• mrsbygg

aaj, jag har kliat sönder tutten!! har fått små blödningar under huden! ser lite smått läskigt ut..men sjutton va d kliar blir toki!!
    vet inte va ja ska göra riktigt....

• mrsbygg
    copernicus skrev 2007-02-24 11:10:13 följande:
    lufta!! prova att smörja på lite olivolja få se om det kan hjälpavet hur det kan klia!
    lufta gör jag hehe..går utan tröja här hemma!
    blir tokig på dessa hormoner...hittat fler bristningar på höfterna som ja inte hade innan *sur*
  • mrsbygg
    L2K skrev 2007-02-24 16:17:54 följande:
    En liten fråga, ni som har barn innan, kommer ni ha dom hemma eller på dagis / hos dagmamma när syskon kommer?Hur går era tankar kring hur det ska bli? Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    jag ska försöka ha saga så mycket som möjligt på dagis när jag är själv! kommer ha fullt upp me bäbisen så bara skönt om saga får vara på dagis och leka och inte känna sig allt för utanför!
    men hon kommer juh endå "bara" få gå ca 20h i veckan på dagis. så det blir inte så många timmar om dagen iaf...tror det är 9-13 hon kommer få gå! och den tiden kan vara bra att få ha för sig själv och bäbis i början!

nehe ska städa lite nu snart kommer lite kompisar hit sen ska ja spela av dom alla sinna besparingar
  • mrsbygg

ja vill som sagt ha ny vagn! nån som kollat upp priset på en emmaljunga city cerox 360? me city korg?? vill så gärna ha en sådan. i färgen jungel lime. såg en på stan som hade en emmaljunga i den färgen den är bara sååååååå snygg!!

ska höra med mor om vill sponsra lite hehe, dom köpte sagas bilstol akta graco med bas när hon föddes (som vi förövrigt även ska ha till denna bäbisen..)! så nu kan hon få sponsra till vagnen till denna

• mrsbygg

mina bröst é oxå stora sen innan..har 70DD i vanliga fall...
    nu täcker bh:n bara halva tuttarna så dom har växt en hel del..
    min storlek slutade på 80H när ja fick saga!! då började ja på 75DD...

så ja fasar att dom kommer bli MINST lika stora denna gången oxå..*suck*

• mrsbygg
    annki72 skrev 2007-02-25 13:48:17 följande:
    hjulen kanske inte är mindre ser bara ut så eftersom city jet har dubbla fram
    tror inte dom är mindre!
    jag gillade oxå city jet men jag gillade inte dom dubbla småhjulen istället hehe...
    fast jag gillade chassit bättre på jeten! *suckar*
  • mrsbygg
    annki72 skrev 2007-02-25 13:55:07 följande:
    mammab: har nu kollat i katalogen och såg då att ceroxen inte finns i cerise och då faller den bort, både jag och min man har fastnat för just cerise.varför gillar du inte de dubbla?
    tråkigt! såg nu att framhjulen på cerox var mindre än dom på jeten!
    vet inte tyckte bara d var fult hehe...
  • mrsbygg

jag kommer fixa till mina tuttar sen när jag är klar med amningen med denna bäbisen!
    hade tänkt lyfta sen fylla ut "tomheten"...lyfter ja bara så kommer dom endå se hängiga ut för det är så jäkla mycket hud...inte vackert när dom "krymper" från 80H till en 70DD på mindre än ett år!

så jag ska la börja spara pengar snart..det går la på en runt 50tusen har ja för mig för lyft och utfyllning hehe...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3