Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

hallå tjejer. här kan ni gå in och rösta på den finaste bilden av min son som blivit ps:ad.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

ja, det är ju inte jag som gjort dem alla

Det är flera andra, jag har gjort en av dem. Det kanske du förstod men bara så ni vet Oskyldig

• Prinsessan Zelda

Ang vikt. Jag gick upp 7 kg med Adam. Från 61 till 68 tror jag det var. Nu vägde jag innan grav 63 och nu i v 29 väger jag 66. + 3 kg alltså än så länge. Så jag klagar inte. Känner för er som går upp mycket, måste vara jobbigt.

• Prinsessan Zelda
    Norrbagge skrev 2007-05-03 13:53:55 följande:
    Beckah: ja verkligen! -och det förklarar ju all mensvärk.. 4 cm på 3 veckor!Hur mår du och magen??
    har försökt läsa ikapp lite. Är Becka eller Norrbagge redan öppen 4 cm, eller vadå?

Jag har varit på Skansen hela dagen. Jätteskönt att gå omkring i solen och titta på söta djur. Gick bra att gå också, så länge jag gick i sakta mak. Var där med en elev från skolan jag jobbar på, och Adam. Så vi gick in gratis, och jag ville parkera uppe på Skansen och skulle självklart betala för det, men killen i kassan lät mig parkera gratis
  • Prinsessan Zelda
    Norrbagge skrev 2007-05-03 15:45:18 följande:
    prinsessan Zelda: nej, hehe.. jag har varit på BM besök idag och mitt SF mått var 30 cm idag, 4 cm mer än för 3 veckor sedan.
    aha, då var det inte så farligt då
  • Prinsessan Zelda

Jag lagade en tand för ett tag sen. Röntgade inte något och tog ingen bedövning alls. Det funkade jättebra, kändes ingenting. Fast det var ett litet hål så kanske var därför.

• Prinsessan Zelda
    humlan1973 skrev 2007-05-04 14:58:49 följande:
    OT: Vilket bolibompa program tycker era 1-2-3aringar bast om?Min killes favoriter ar Hojdarna, pippi och fiffi
    Adam (2år) tittar inte på bolibompa, men på Nick Jr på morgnarna. Där går Fiffi varje morgon och det är en klar favorit. Han fick ett Fiffihus med små figurer till i 2års present och han älskar det Lite tjejigt är det men det bryr jag mig inte om alls. Det som också går på Nick jr är Dora, Miffy, Backyardigans, Traktor Tom mm. Adam älskar alla dem. Jättebra på helgerna när han sitter vid tv:n från 6-8 på morgonen, så får vi sova/slumra lite till. Det är det enda han tittar på tv. Nån film då och då men oftast inte, det hinns inte med faktiskt. Särskilt inte nu när det är så fint väder ute.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3