Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

Lindisen81

Tja, man kan ju gå profylax kurs tillsammans, men det är ganska dyrt. Vi kommer inte göra det. Men man kan ju träna andning tillsammans, sambon kan tex nypa en hårt och så ska man andas rätt samtdigt och så minskar smärtan osv. Finns att läsa om det lite här och där. Sen att man pratar om vad man vill sambon ska göra, förbereda honom på att man kan må väldigt dåligt/bli vresig osv
    Och att man ska ta med saker som kan hjälpa en, tex musik, dricka och annat.

Och vad jag tycker är viktigt för mig denna gången, be BM att hjälpa mig med andning, ge tips osv. Förra gången kändes det som jag låg helt för mig själv och de bara tröstade typ.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2007-05-17 16:03:10 följande:
    ha ha, ja så kände jag oxå förut! men läste nyligen i zandrisens blogg, superfin förlossningsberättelse! Nu längtar jag mer och ser fram emot det kommande. samtidigt som en stor del av mig fortfarande skriker HJÄLP!!!!
    har också en förlossningsberättelse om du vill läsa. vet inte hur fin den är, mest bara fakta liksom men ändå

hittade bikini idag som passade mina nya jättelökar bild finns i fototråden.
  • Prinsessan Zelda

Jag hade inget förlossningsbrev  förra gången. Jag sa när jag kom in hur jag ville ha det. Allt blev ju inte riktigt som jag ville ändå...

ska inte skriva nåt nu heller, känner mig lite säkrare på saker nu också.

• Prinsessan Zelda
    zandrisen skrev 2007-05-17 21:45:53 följande:
    Zelda, jättefin bikini du hittat! Du har ju värsta modellgravidkroppen ju! *inte ett dugg avis* tbmh, visst är det skönt att få sånt gjort! Har planerat länge att sätta igång på allvar att sälja på tradera, får se när jag får tummen ur, nu handlar jag ju mest...
    tack Generad
  • Prinsessan Zelda
    zandrisen skrev 2007-05-17 22:00:00 följande:
    Zelda, det är väl knappast nåt att skämmas för...? Det var menat som en komplimang!
    alltså det är mer generad man blir av att höra sånt. Känner  mig verkligen inge fin ut som kroppen är nu. Ok, jag har ju inte gått upp så mycket i vikt, men jag längtar så efter min vanliga mage och bröst. särskilt nu till sommaren. Visserligen är det fint med gravidmagar som putar ut, men jag har så många sommarplagg jag älskar som jag inte kan ha. Klänningar, kjolar osv.
  • Prinsessan Zelda
    copernicus skrev 2007-05-18 00:38:13 följande:
    men enligt mannen ska det var jpeg eftersom den kommer direkt från mobilen.jag är verkligen urusel på datorer- men jag kan andra saker istället
    har du markerat bilden så den blir blåaktig innan du ctrl c:ar den.
  • Prinsessan Zelda

Va läskigt Lindisen.

Förra graviditeten fick jag ett blodtrycksfall och svimmade hemma på morgonen när jag gick upp. slog i huvet och fick massa blåmärken då jag ramlade in i ett element och sen på klinkersgolvet. Men jag uppsökte inte vård i och för sig. Ta det lungt nu så det inte händer igen.

• Prinsessan Zelda

God morgon. Här är också en bra dag. Vi ska åka till min mamma på hennes landställe över helgen. Grilla, softa, få lite barnvaktshjälp och åka till Karlsson och shoppa. Hade en kompis över igår som är i v 39, vad avundsjuk man blir

Hoppas alla får en bra helg

• Prinsessan Zelda

hallå. hemkommen från landet nu. såå skönt sitta och jäsa medan mamma tar Adam och all mat osv. Fast jag sov inte så bra då jag delade en 90 säng med med Adam och vår hund. Men man kan väl inte få allt. Sambon sov i en egen 90 säng och fick sova till 10:00, det var han stur att göra det. Nu måste jag sitta och slappa vid datorn lite. Orkar inte läsa allt ni skrivit igår och idag, hoppas allt är bra med alla.

Donna69 - kikade lite i ditt gelleri. Superfin bröllopsbukett du hade. Jag älskar blått

• Prinsessan Zelda

för mig såg slemmisen ut som en avlång (typ 7 cm) lång geleklump som var lite blodstrimmig. Precis som det brukar förklaras. Den gick (förra grav) ett dygn innan Adam föddes ungefär.

• Prinsessan Zelda

jag är 167 lång och vill väga strax under 60 kg, helst 55 kg. Låg innan Adam på 60kg, nu innan denna grav på 63kg (gick upp 5 kg på en vecka när jag slutade amma Adam). Har bara gått upp till 68kg än så länge och hoppas på att kunna gå ner till 55kg under amningen. Och då ska jag äta bra så jag inte går upp igen när jag slutar amma denna gången.

• Prinsessan Zelda
    humlan1973 skrev 2007-05-21 14:35:09 följande:
    Men herregud, hur ser ni ut nar ni ar 167 och vager 55 kg, det ar ju forfan sjukt! Sorry, men den gar jag inte med pa!Jag ar 168cm och tycker 70kg ar normalt for mig. Hur fan raknar ni. Det later ju helt anorektiskt!!!!!!!!!!Jag forstar att 70 kg kanske ar mycket men komigen! Detta blir jag faktiskt led sen over!
    känner mig lite träffad. Jag menar absolut inte att man är överviktig när man är 167 och väger mellan mellan 60-70kg. Jag har alltid varit smal, inte haft några ätstörningar eller bantat. Jag har bara levt som vanligt och ändå varit smal, så för mig känns det när man går över 60kg, men det är ju för mig personligen. Det är väl lite åldersnåja också. Man börjar bli äldre och kan inte ha den där 18års kroppen längre
    Vill verkligen inte få andra att känna sig ledsna 
  • Prinsessan Zelda

dessa bilder är från 2003 och 2004, och inte tycker jag de ser särskilt anorektiska ut. jag väger typ 58-59 kg på bilderna.

2004.jpg
    2004 2003.jpg 2003

• Prinsessan Zelda
    humlan1973 skrev 2007-05-21 15:51:09 följande:
    Da lagger jag mig i tjockis facket da!
    nä, varför då. man är väl inte tjock om man inte är smal. Det finns ju ett normalspann också. dit hör vi väl de flesta av oss.
  • Prinsessan Zelda

men vi pratar ju önskningar nu ju. önskevikter, önsketuttar har pratats en del om oxå . önskeförlossningar, önskeamningar osv. men jag behöver inte diskutera ämnet längre

Jag har börjat bli så där att jag vill boa och ha mig här hemma. sa till sambon igår att jag vill ta ner spjälsängen från vinden, gå igenom kläder mm. Han bara: suck, kan du inte städa och fixa sånt som behövs istället, typ tvätta fönster. Nä, men det känner jag ju inte för

• Prinsessan Zelda

nä precis. jag har gått igenom och ska tvätta mina gamla klänningar från när jag var liten. och vi vet inte ens vilket kön det blir
    men de behöver ju fräschas till ändå, även om de bara ska ner i påsar igen

• Prinsessan Zelda

hittade också några rosa sparkbyxor som jag haft osv....suck. nu måste det ju bli en tjej. blir det en till kille får vi låtsas att det är en tjej, ingen får se honom naken helt enkelt

ha ha.. nä, jag blir lika glad vilket som.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3