Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

jag fick inga bristningar under min förra grav. Inga än så länge heller. Fick förra grav en hel del hormon fläckar runt navel och på brösten, men de försvannhelt ett tag efter förlossningen. SÅ jag är väl en sån där hemsk person Sprack inget under förlossningen heller

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

du kan ju vara hemma sjuk i en vecka innan du behöver läkarintyg.

Bra knep är väl det vanliga. Inte gå långa steg. Inte står bredbent, bara luta på ena benet när du står. Ej sitta med benen i kors. Osv.... bälte använder jag, det underlättar om man ska röra mycket på sig, men inget skönt när man sitter ner.

• Prinsessan Zelda

kommer ej ihåg exakt. tror det kostade typ 120 kr. köpte det på Reagera klinik tror jag det var.

• Prinsessan Zelda

God förmiddag. Här är fint väder men lite kallt när det blåser. Sambon och Adam ska klippa gräset och jag ska plocka undan allt som ligger framme här hemma, och det är en hel del. Har inte plockat efter Adam på hela veckan.

Det börjar bli trängre i magen känns det som, bebis trycker allt vad h*n kan ibland, hela magen blir deformerad

Har haft problem med magen sista dagarna, är jättehård och inget kommer fast man behöver. Väldigt obehagligt. Hade så förr grav också, fick använda lavemang på slutet. Tur det blev bättre efter förlossningen. Dricker mängder med vatten nu för att förebygga.

• Prinsessan Zelda
    Nathalie009 skrev 2007-05-05 10:40:38 följande:
    www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1...fan va hemskt =( men hur kan man lämna 3 barn under 3 år själv i ett hotellrum det förstår jag inte :S
    jättehemskt för föräldrarna, vilken mardröm. Men håller med. Lämna så små barn på ett hotellrum, det förstår jag inte heller.
  • Prinsessan Zelda

Blir man sugen eller? Var just på konditorit och hämtade saker till min mormor som fyller år imorgon. En stor smörgåstårta, en sommartårta, en dovrekaka och massa wienerbröd. Längtar till imorgon

• Prinsessan Zelda
    rullgardinsflikkan skrev 2007-05-05 18:24:43 följande:
    Nu har jag vart på jobbet och sjukskrivit mig veckan som kommer nu...så nu är jag officiellt på havandeskap Gudv a gött
    Va skönt. Jag har lämnat in min överklagan till fk nu i veckan. Men jag räknar med nedslag igen. SÅ det blir väl till att sjukskriva sig i början av juni istället.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3