Håhå, att han en datafri dag när man hänger i den här tråden är minsann ingen lek, har precis läst igenom 14 sidor!!!
Morriz, va fan menar din chef??? "Tagit fel"???? Om du inte är med i facket så kan du ändå ta kontakt med dem (kan ju bli medlem nu!) och och berätta vad som hänt, det finns nåt som heter "muntligt avtal" (so andra redan påpekat) som torde vara tillämpligt i denna fråga. Beviset har du ju i intyget han lämnat till FK. Att dessutom uppmana till bedrägligt beteende (som är ett brott som kan innebära polisanmälan och åtal) iom att han menar att ni ska ljuga för FK, är bara heeelt galet! Fy vad arg jag kan bli av sånt här, hoppas det löser sig för dig!
Jonali, hurra för framgångarna med bebisens pappa!

Mjukis, skööönt att allt var så bra med lilltösen! 
Nena72, jobbigt med sjukskrivningen som ej blivit godkänd! Väntar själv på besked från FK nu, men tror (eller hoppas snarre) inte att det ska bli nåt problem... Men nu för tiden vet man ju aldrig, känns verkligen inte tryggt att vara beroende av FK!
Tbmh, spännande med frisyrbeslutet! Jag har också alltid haft långt hår, men börjar seriöst tröttna ur nu... Beror nog på att hormonerna gjort håret sprött och slitet, får se om jag är lika modig som du i slutändan... Fast när det gäller sånt är jag en fegis... Synd på volvon nu när allt var klart! Hoppas ni hittar en annan, ännu finare!
Nathalie009, åh stackars din lilla tjej, och stackars dig som inte fick sova!Hoppas det går över snart!
Solstraalen, nej men fy vad jobbigt med din mage! Nu får du nog nästan ta kontakt med vården, sådär ska det ju inte vara... 
Zelda, angående roliga namn så har ett par bekanta döpt sin son till "Krysset" i andranamn, detta då dom kallade magen för det efter att dom äntligen fick ett kryss på gravtestet efter många års försök... Gulligt tycker jag! 
Nu har jag shoppat till Lilleman! Har bytesmarknad 2 ggr per år där jag bor, och igår var det dags! Har shoppat en hel ikea-kasse med jättefräscha kläder till både Lilleman och storasyster för 625 kr, heeelt klart värt det! Lämnade in lite grejjer för försäljning också, b la vår gamla vagn, ska skicka dit maken om nån timme för att kolla om det blev nån förtjänst... Ska ta mig för att fota lite av de finsate grejjerna sen, så att ni får se mina fynd
Strålande solsken och fågelkvitter ute, vill så gärna ut och påta i trädgården, fast det blir svårt med tanke på rullstolen... Blääää vad trött jag blir! Ska iaf rulla ut och sitta i solen sen, det är då en sak som är säker!