BF Juli-07 Nr3
Näääj, inte kossan, tänk om den har några farliga farliga bakterier med sig, tänk bara på galna kosjukan...!!!! Och träbågen kan man ju få stickor av, och sen blir det infektioner, farligt farligt!
Näääj, inte kossan, tänk om den har några farliga farliga bakterier med sig, tänk bara på galna kosjukan...!!!! Och träbågen kan man ju få stickor av, och sen blir det infektioner, farligt farligt!
Perfekt, tänk vad friska barn vi ska få...!![]()
Välkommen hugoboss! ![]()
Little baby, nåt som var helt ovärdeligt från IKEA under Mollys spädbarnstid, var de små fyrkantiga tvättlapparna i handukstyg! Hade dom som "spy-och-mjölk-lappar", och det låg sånna typ överallt...
KÖP! kostar ju nästan inget heller...
Beckah, grattis till lille Alvin!
Trist med skivan dock... ![]()
Håller på och bakar för fullt härhemma, har hållt på sen jag vaknade i morse, men nu är det snart klart! Maken fyller ju 25 på söndag, och det är skönt att ha det värsta gjort i tid! ![]()
Little baby, vi har också skitsvårt att hitta namn... Har faktiskt bara ETT kanske-namn!
Lättare att hitta tjejnamn, men nu är det ju en grabb vi ska ha... Såg att ni båda gillade Meya, det är fint!
Godafton tjejer!
Har haft en bra dag (Dvs ryggen kändes inte som den höll på att gå av när jag vaknade) och har därför passat på att göra en massa som bara blivit liggande under perioden jag varit dålig. Jag har fixat och donat och städat och sytt gardiner, jäklar ad skönt det var att få greja lite!!!! ![]()
Igår fick vi hem vår vagn, en Teutionia Prestige-05, som jag hittade begagad på Blocket. Maken var och hämtade den, och jag var så spänd och förväntansfull... Men omedelbart när jag såg den kände jag mig lite besviken! Vagnen är verkligen i JÄTTEFINT skick, och den har alla möjliga tillbehör och extragrejer som också är i toppskick, men jag vet inte... Jag bestämde mig för Teutonia för att de vagnarna är lägre och smalare i modellen, och därför passar mig bättre då jag bara är 156 cm lång, men nu visade det sig att just den här modellen av Teutonia är normalhög/bred! Tor det är främst det jag hängt upp mig på, men nu kan jag nte släppa det. Vadtycker ni, ska jag försöka vänja mig, vagnen är ju trots allt skitfin i övrigt, eller ska jag sälja den och köpa en annan modell? *i valet och kvalet*
Såg att ni diskuterat dagistimmar tidigare idag... I vår kommun får man som föräldraledigt bara 15 timmar/vecka!!!! Molly kommer att bli så deppad, hon älskar ju verkligen sitt dagis, och hennes kompisar är ju där hela dagarna, så hon kommer att bli ganska ensam. Tycker verkligen att det här är SKIT! 20 immar hade varit nog liksom, men 15, det är ju såååå lite tid för en leksugen tjej! ![]()
*vinkar hej till blåttfjäril och fruagbrielsson*
Härligt att det börjar bli bättre med Saga nu Solstraalen!
Zelda, jättefint, och ljust hus ni har!!!
Ligger lite bilder i mitt galleri på vårt, om du vill kika ![]()
Jonali, sköntatt det gick bra idag!
Lindisen, surt att inte få HP! ![]()
Vi har köpt bilbarnstol och barnvagn, och spå lite grejer till nya rummet, typ lampa och så... Och så lite småkläder för att komplettera det som blev över i bebisgarderoben när det som var för tjejigt (typ klänningar osv) plockats ur. Allt annat har vi ju sen tidigare.
Fast allt vi köpt har vi köpt begagnat den här gången, har inget behov av att köpa nyttt längre liksom...
Vet ni när havandeskapsintyget måste vara inskickat till FK?
Nu har jag bestämt hur vi ska göra med vagnen, som ju enligt mitt tycke (eller snarare min ringa längd) är lite för hög: Har satt ut den till försäljning, och blir den såld så blir den! Synd när den är så fin i övrigt, men jag kan inte sluta störa mig på att det inte blev som jag tänkt... *petig*
L2K, mina revben är typ redan av, känns det som... Seriöst, han trycker och ibland sparkar han på en punkt under vänster revben som gör så ont så att det känns som det är värsta köttsåret på insidan! Sov asdåligt inatt pga detta, och nu på eftermiddagen när jag skulle vila lite, så poff, efter 5 min så satte han igång igen... Rackarunge...!
Grattis Vallmar!!!!![]()
Här smarrar vi på jordgubbar (har tjatat om det i 2 veckor, och guuud så gott det var!) smågodis (mest skumgodis, mmmmm) och glass! Har haft en dålig dag med värken idag, och då känns det ok att unna sig lite... Äh va fasen, jag TRÖSTÄTER, jag erkänner...! Men gott är det!