BF Juli-07 Nr3
*vinkar hej till copernicus*
Vi får sluta träffas på det här sättet...
Läget, förutom att du är sliten efter allt skrapande?
*vinkar hej till copernicus*
Vi får sluta träffas på det här sättet...
Läget, förutom att du är sliten efter allt skrapande?
Copernicus, hatar med att sova när det är varmt. Och det kommer det att var nu om jag känner min kroppsliga termostat rätt... Bara att sätta igång med att frysa in vatten i PET-flaskor igen. Hade konstant 2 st nere vid fötterna i sängen när det var som värst under förra graviditeten...
Nope, blidde inte blött, isen låg ju i förseglad flaska ju... Och instoppad i en av makens tubsockar, så att det skulle bli lite mer cozy. Kanske blev lite fuktigt på sin höjd, men det var försumbart.
Oki, sov så gott! Blir nog uppe en stund till tror jag, håller på att shoppa lite på tradera...
Go natt, och hoppas morgondagen går fort!
Donna, jag är fortfarande vaken! VARMT!!!! Inga mygg än så länge, men dom kommer väl imorrn antar jag. Första varma dagen idag, så då brukar dom små jävlarna vakna till liv...![]()
Donna, *asg*
Nu är det strax dags för sänge härborta med... Måste ta mig själv i örat och släpa bort mig mot sängen, MÅSTE komma i säng!
Ahaa, det måste vara nån form av nervpåverkan av tabletterna alltså... Låter inte så mysigt! Typ som man kan få när man håller på att somna? Sådär så att man rycker till liksom.
Ska nog ta upp det där med recept när vi träffar nya läkaren nu 7/6. Kan inte hålla på såhär, sover typ aldrig mer än 5 timmar per natt, och då vaknar jag ju tusen ggr av att jag behöver gå och kissa, eller bara vända på mig etc etc. Sover (eller är medvetslös...?
) på soffan vissa eftermiddagar, tror att det är kroppens sätt att försöka få lite vila.
Skulle vara skönt att inte se ut som en tvättbjörn pga de enorma svarta ringarna under ögonen, nån dag iaf...
Sov gott å dröm sött Donna!
*antecknar*
Nej fasen, nu MÅSTE jag gå i säng... Gummiklubba? *s*
Hoppas du får lite ro i kroppen du med!
Natti!
Inte en god morgon här.
Somnade alltså nån gång vid halv tre, var upp och åt (vaknade och var så hungrig att jag mådde illa) vid halv sju, somnade om ca 40 minuter senare, och vaknade för 10 minuter sen, heeeeelt omöjligt att somna om! Som vanligt ca 5 timmars uppdelad sömn, jag blir tooookig!!!
Kryper i kroppen, men inte som ni andra beskriver det utan mer en form av allmän otillfredsställelse, ont i ryggen, trött, ont i axlarna, tung i armarna, svårt att andas, halsbränna osv osv. Har TENS:en så ofta att det känns som en del av mig, också beroende..!
Antar att det inte blev mycket sovet för dig heller solstraalen. När var det du skulle till BM, var det idag?
Herrhagsvägen 55-