BF Juli-07 Nr3
Min bm har sagt att ja ska ringa om ja inte känt bebis alls på 6 timmar.
Men ska mannen ringa? Bättre om du ringer ju.
Min bm har sagt att ja ska ringa om ja inte känt bebis alls på 6 timmar.
Men ska mannen ringa? Bättre om du ringer ju.
Förstår egentligen inte de här med hur vissa kan säga att si eller så många rörelser minst måste man känna på ett visst antal timmar.
Jag menar vissa dagar är min lilleman still mest hela tiden och de går ju inte å hålla koll på hur många rörelser.
Hoppas de går bra iaf pusselbiten.
Nästa gång får du ringa in tidigare så du slipper åka in så sent ![]()
Min lilleman pressar väldigt ofta ut huvudet/stjärten kringm navelhöjd och ute i sidorna av magen. Men sparkar och slag har jag nästan bara under revbenen och ovanför blygdbenet. Så jag vet inte riktigt, kanske ligger på tvären eller nått?
En sak vet jag iaf och de e att han e mkt mer livlig än Saga å Anton var i magen ![]()
Mer grinig e han oxå för han protesterar hej vilt om jag råkar lägga mig på fel sida ibland, eller om vi sitter å äter mat å han ligger på någe speciellt sätt, då börjar han å kraffsa för fullt kring blygdbenet tills jag lutar mig bakåt i stolen igen ![]()
Jag har stenkoll på ägglossningen och enligt den e mitt bf inte föräns 5-7Juli, men både på VUL och UL har dom sagt 1a juli. Så jag går på de
Jag är förresten i v32 nu! ![]()
Något som skiljer sig från alla sammandragningar med Anton och Saga den här gången e att kanske 1/3 av dom e så pass kraftiga att de trycker på neråt så pass mkt att det ilar som i kraftiga impulser ner i blygdbenet och ibland i "fialotta".
Får väl hoppas denna bebis vill fixera sig, ville ju inte de andra 2
Fast har svårt å tro de eftersom jag tydligen har stort bäcken.
En kompis plussade 2-3 veckor före mig och har bf i början av Juni enligt sista mensen, men hon blev flyttad 5½ vecka på ultraljudet, så nu har hon bf 7e juli ungefär.
Det är KONSTIGT.