-
Jag håller helt med Vickyb.. Du borde ta de lugnt.Vickyb skrev 2007-05-01 21:27:27 följande:Skulle du inte ta det lugnt? Hade jag varit dig hade jag inte åkt till Ullared för en shopping...Du kanske skall börja prioritera din hälsa och ta de lite lugnare.. med tanke på vad som hänt dig innan med alla dessa sjukhusvistelser fram och tillbaka. -
Usch vad jag är trött idag
Haft så ont i magen hela natten så har legat vaken i säkert totalt 3-4 timmar inatt.
Har haft lite av sånna där gaser igen som jag skrev om för några veckor sedan.. FAst inte fullt lika mkt genom munnen denna gången.
Hade lite så igår natt oxå. Så svårt å vända mig i sängen då eller sitta upp. För de har gjort såååå ont högst upp ovanför livmodern.
Jag måste inse att min stora passion här i livet måste jag sluta med... bullar.
För min mage verkar inte fixa ägg längre, inte i större mängder iaf
-
Undrar vad vågen håller för hur många kilon. +22kg nu. Vågen visar nästintill 110kg nu
DÄRFÖR jag inte orkar så mkt längre mao. Gå till å från affärn som tar ca 50min ( inkl handling ) blir jag helt slut av och får jätteont i svank, bäcken å knän av.
Men men, det är iaf mindre än vad ja gått upp i vikt vid samma tid som med Anton å Saga i magen..
Med Saga vägde jag 117kg på förlossningen, så dit har jag bara 7kg.. Inte undra på att ja börjar dö ut nu
-
Brukar gå upp 10-15kg sista 10 veckorna dessutom.. *urk*
-
Jadu, fråga min kroppNathalie009 skrev 2007-05-02 08:51:09 följande:Hur gör ni för å åg upp så mkt i vikt? önskar nästna ja kunde gå upp mer också emn d bara går inte e omöjligt.. +6 kg so far å d e endå mkt jämfört me förra graviditeten.. då vägde jag bara 63 kg som mest å e endå 172 lång ... så mej gör de inget om ja går upp lite till faktsikt skulle inte gnälla
Jag äter som jag gör som ogravid.. Men i icke gravid tillstånd går ja inte upp i vikt, men så fort jag har bebis i magen så bara rusar vågen uppåt
Anton: 41kg (född 40+5 )
Saga: 35kg. (född 38+3 )
Denna: 22kg hittills å är i 31+3. -
Hmm nu då jag tänker efter så hade jag gått upp 20kg till v30 med Saga ungefär.
Så de sista 15kg med henne kom på bara 8½vecka.
Vet vad jag har framför mig
Bara sista 3dgr innan ja sattes igång gick ja upp över 3kg. Men de sista kilona borde vartvätska då *tycka*
-
Vad lugnt det är här inne idag
Vad har ni för er idag ?=)
-
Får hoppas alla bara är upptagna, så det inte är några på förlossningen.Hallonfot skrev 2007-05-02 11:14:59 följande:Jag jobbar men kikar in lite då och då. Tycker också att det är otroligt lungt här inne.
brukar ju vara en drös med folk här inne som röjer här om dagarna
-
FY FARAO säger jag!!!
Här satt ja å käka hårdbrömacker oh ser plötsligt hur de kryper två små svarta skalbaggeliknande kryp på ena, å då har ja redan ätit 2 eller 3 mackor!!!!
-
Alltså, nu vill ja slänga ALLT som finns i hela skafferiet. No way att ja vill äta av de som finns där inne
Å tyvärr är de hela vårt stora skafferi.
Men vad hade ni gjort?
Jag är så grymt äcklad