• L2K

BF Juli-07 Nr3

Förresten... En fråga till alla er som är gifta eller förlovade... Hur lång tid tar det från det att man beställer ringen tills det att den är klar? Det är en ring med sten i som finns som standard hos kedjan...

Vi ska även slå ut en slät ring en halv storlek. Nån som vet om det tar lång tid?

(Blir lite inspirerad av Teenpregnancy's planer... )

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    Calylite skrev 2007-04-22 15:05:50 följande:
    L2K haha varför inte närmare varann?
    Hmm.... Det kunde tolkas det... Jag har honom med mig, som tur är.
  • L2K
    Calylite skrev 2007-04-22 15:09:29 följande:
    L2K Sötersund tog de en vecka för kompisen, här tog de väll ca 1½ vecka.. fast de va itne släta dock. haha ja de låter ju bättre
    Okej. Har ju min klänning hängandes här på dörren... Bara ringar som saknas... Det skulle ju ha blitt bröllop den 2/6 från början men vi sköt på det när min lilla inneboende flyttade in...
    Testade just klänningen och kan fortfarande ha den ett litet tag till... Är snörning i bak och den va lite stor förut...

Nu funderar jag på om vi skulle bjuda in bara föräldrar och syskon med barn, som en stor familjemiddag och kanseke tom önska oss maten i bröllopspresent...

Vänner kan vi ta efter förlossning å amning å festa till det lite då... Kanske kan ha nån ceremoni i kyrkan då även om det inte blir en vanlig vigsel....

Känner mig huxflux väldigt tänd på den idén... Undrar vad sambon skulle säga om att rusa iväg så... Inte för att det är nytt att vi ska gifta oss men iaf...
  • L2K
    Calylite skrev 2007-04-22 15:15:16 följande:
    L2K de låter ju som en smart idé, den borde du ta upp emd hononm ;)
    Jo, funderar mer och mer på det. Jag som är den som varit mest emot att gifta mig gravid! hahaha

Får ta ett seriöst snack ikväll!

Hur lång tid tar hindersprövningen då?
  • L2K

Nån som vet vart en dos med tålamod säljes billigt?
    Känner att mitt skulle behövas fyllas på. 

• L2K
    mrsbygg skrev 2007-04-22 16:49:45 följande:
    suck tvättar...va juh inte en lätt tvätt påse direkt!ikväll blir det iaf grillade kyckling filéer och pommes, sen sallad...nehe...slänge in kyckling i marinad sen ner å slänga in tvätten i torken!
    Lät mumsigt!

Här blir det tacos. Lagom avancerat för mitt tålamod.
  • L2K
    Vallmar och Mjukis (och va säkert nån mer jag missade =) - Mina planer på att diskutera bröllop försvann när sambon somnade ifrån...
    Men jag känner mig väldigt sugen på att göra nåt litet nu... Vi får se vad som händer.

mammab - det där lät ju supergottigt!!!!!

pusselbiten - tyvärr är jag superdålig på att kolla på UL-bilderna. Ser knappt på våra egna.

zelda - blev snyggt ju!!!!

Mjukis - jag känner igen det där med dofterna. Sambon brukar laga mat som är supergod och luktar gott men så ibland går det bara inte... Vänder sig i magen ist... Och kycklignfilé är bara inte att tänka på men andra kycklingformer kan funka. Så skumt så.
  • L2K
    tbmh - det där lät ju inte dumt!!!! var fanns det?
  • L2K
    tbmh skrev 2007-04-22 21:56:00 följande:
    Här i västerås på ett av badhusen - Kristiansborgsbadet
    okej, lite långt bort dårå. Fast det finns säkert nåt bra alternativ här i sthlm med.
  • L2K
    Solstraalen - vad skönt att det har vänt!!!!! Hoppas det håller i sig nu!

zandrisen - den 2/6 blir det tyvärr inte... Tills dess har jag verkligen vuxit ur klänningen. Men vi får väl se...

Gonatt allihopa! Nu ska jag försöka få några timmars sömn innan ungarna vaknar i ottan!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3