• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

mrsbygg skrev 2007-05-04 08:30:28 följande:
    morrn morrn bruttor...bäbis i magen väkte mig, skit unge! fick inte sova nå mer tyckte den tydligen...ska snart väcka lill stumpan oxå vi ska iväg till läkarn å kika på hennes öron. hoppas verkligen d blivit bättre sen ska ja fråga om hennes hosta!baahh, va på stan en sväng igår hitta så grymt söta sommar kläder till bäbisar på HM..vill verkligen ha!!längtar tills skatten kommer då kanske man kan shoppa lite kläder till bäbis som den ska ha med sig till bb...nehe ta å väcka stumpan snart då...
    Hoppas öronen ser bra ut och att dom är opåverkade av inflamationen.

Va skönt att du har en dotter som sover iaf!
    Min lilla sketonge vaknar runt 6-6.30 varje morgon och tjatar om att hon vill ha välling!
    Skönt att man har en sambo som skall upp och joba klockan 7 som kan göra välling åt henne så.. då kan jag ligga och dra mig till 8, om det går för sig för damen!

Här blev det ingen skatt tillbaks minsann.. Här får vi betala istället.. Så mkt som jag jobbat.. Typiskt.. hade faktiskt förväntat mig att få tillbaks något.. men ICKE!
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb
    Vickyb skrev 2007-05-04 08:35:08 följande:
    Hoppas öronen ser bra ut och att dom är opåverkade av inflamationen.Va skönt att du har en dotter som sover iaf! Min lilla sketonge vaknar runt 6-6.30 varje morgon och tjatar om att hon vill ha välling! Skönt att man har en sambo som skall upp och joba klockan 7 som kan göra välling åt henne så.. då kan jag ligga och dra mig till 8, om det går för sig för damen!Här blev det ingen skatt tillbaks minsann.. Här får vi betala istället.. Så mkt som jag jobbat.. Typiskt.. hade faktiskt förväntat mig att få tillbaks något.. men ICKE!
    Sambon fick tillbaks iaf..
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb

Tårtan och allt som skall beställas är beställt. Skall ner och hämta pengar, sen upp för alla backarna igen och hämta nyckeln till lokalen och betala depostiotionsavgiften. Ner igen vid 2 för att fixa naglarna.. hem igen. Sen i efterfmiddag skall vi åka och handla all mat som vi skall bju på imorgon..Hur sjutton skall jag hinna allt detta idag!! Gå igenom det sista, kolla så att man fått med allt på inköpslistan.. planera resten inför imorgon dagen.. Duka borden så att allt är klart tills imorgon, så behöver man bara tänka på maten!

Nä.. tror det är dags att sätta igång..

Ha en bra dag tjejer!! Kram

• Vickyb
    Nathalie009 skrev 2007-05-04 10:40:59 följande:
    oj, råka trycka påenter, min dotters halvbror på pappas sida blev nyss misshandlad av hans mammas Ex han hade tagit honom o hans mamma i gisslan å misshandlat dom båda å rättegången var igår o han får inte ens fängelse?! skyddstillsyn o hjälp mot hans alkoholmissbruk!" helt sjukt!För ett år sen dömdes han till skyddstillsyn för han misshandlade henne grovt helt otroligt va man kan göra å endå slippa fängelse här!
    Ja det är tamej fan helt jävla sinnesjukt!!!!
  • Vickyb
    Nathalie009 skrev 2007-05-04 15:02:33 följande:
    tänkte bara fråga en sak; Enlgit UL när ska ni ha testat + då?
    Din graviditet startade Sön 22 okt 2006
      Din menscykel är ca 31 dagar
      Du blev gravid ungefär Tis 7 nov 2006

Testade posetivt den 25/11
  • Vickyb

Min dotter gillar "den lilla röda traktorn" eller va de heter!

• Vickyb
    teenpregnancy skrev 2007-05-04 19:18:07 följande:
    Hej hå damer!har ätit tre glassar idag Imorrn blir jag fru!!! yay. och idag fick jag mig en ny haircut, ska försöka lägga upp bilden i galleriet snart. Sen så ska det bli naglar imorrn
    Spännande. Hoppas ni kommer att få en underbar bröllopsdag!

Imorgon skall vi ha 35 års kalas!!
  • Vickyb
    Nathalie009 skrev 2007-05-04 16:19:20 följande:
    vickyb: ah okej testade du rätt sent då lr hade du inte testat neg innan?själv ska ja ju ha blivit gravid den 29de okt ca å ja testade + den 6-7 november lite tidigt men de kanske går va vet jag :P därför ja tänkte fråga
    Jag hade inte testat innan..
  • Vickyb

Gomorgon! Här är det en till som är vaken. :

• Vickyb
    Madelene87 skrev 2007-05-05 08:14:47 följande:
    Gomorron damer =) Usch inatt har jag inte sovit alls bra, Fick höra att en närstående har gått runt o sagt att vi enbart skaffa barn för att vi vill vara som dom... Det var inte så kul o höra allså. Vi skaffa barn för att vi själva vill inte för att vara som ngn annanHoppas ni andra sovit gott
    Men herregud. Vad är det för närstående? Kanske handlar om avundsjuka?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3