BF Juli-07 Nr3

Dags att ta fram journalerna från Linnéas födeles och skriva ner det som är kvar.
Vill oxå åka till Ikea Men har nada pengar och måste först betala av det som jag handlat för först.. sen bär det nog av!
Känner oxå stickningar i livmodern.. Det gör ont efter varje steg jag tar och det känns riktigt obehagligt, och precis som ni beskriver.. Känns som den sitter och mörbultar livmodern med kniv eller nått..
Skall ta kort på magen på söndag, skall se om det hänt något om den sjunkt eller ej.. isf vet jag ju varför det gjort så ont.
Nu skall vi in o lägga oss o kolla på film i sovrummet.. Ni andra får ha en fortsatt trevlig fredagskväll.
Kram på er.
Håller verkligen med om att dom inte visar något vettigt alls på tv.n ikväll.. Fy och blää.. och ingen bra film har vi laddat hem heller så det blir väl att sappa bland kanalerna tills man somnar.
Har precis tuggat i mig en marabou chokladkaka.. Gu va gott! Har lite ågren faktiskt.. Men va tusan.. man får "passa" på att njuta ordentligt av härligheterna medans man ändå är lite rundare än vanligt.
Idag har jag inte kännt någon obehaglig smärta längs livmodern.. som både mammab och beckah beskriver. Kanske beror på att jag tagit det lugnare idag än vad jag gjorde igår..?!
Imorgon skall ja och sambon ha en liten städ-dag här hemma.. Skall bära ner lite saker till källaren som ligger här hemma och ta plats.
Usch.. nu är jag så mätt så jag vet inte vart jag skall ta mig till.. känns som jag inte gjort något annat än att småätit hela dagen.
Nu skall jag surfa in lite på Ikeas hemsida.. Vill SHOPPPAAAAAAAAAA, men nada pengar!*suck*
Så hemskt och så otroligt orättvis världen är!!!
www.familjeliv.se/Forum-4-48/m20764319.html
Tårarna har sprutat här ikväll.. Skrattat och gråtit om vartannat..
Kollade sista avsnittet av OC idag.. och det slutade så himla lyckligt.. så jag grät för det, och den så störtlipade jag av att det just var SISTA avsnittet. Snacka om hormoner.. sambon trodde inte jag var riktigt klok.
Känner mig så trött efter detta utbrottet.. Haha.. Är inte så van att visa så många känslor på en gång.
Gomorgon!
Helt otroligt.. om man tänker efter.. Vad tiden har gått fort, veckorna har bara passerat.. och nu skall vi snart börja föda.
Synd att man inte kunde tippa på "Svenska spel" vem som kommer att föda först!
Det hade varit roligt..
Jag har en känning att jag kommer att gå tiden ut.. men ibland känns det som jag kommer att få tidigare pg av att jag blev flyttad så många dagar! Kan ju alltid hoppas att den vill komma tidigare.. annars så får väl jag i Augusti!!!