Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

måste bara fråga! vad köper man för bra bh nu när man är gravid? grejen är den att sedan jag blev gravid har jag köpt tre stycken nya och växt ur allihopa! Hur gör man, kan ju inte hålla på å köpa nya bh;ar hela tiden... ni som gått igenom graviditeter förut, hur sjutton gör man?

• LindaoJohan

zelda; använde du inte bh alls i första grav, eller missuppfattade jag? Jag har vanligen 75A, nu ligger jag snart på 80C eller typ 80B, men dom börjar ju oxå bli lite små... Vill använda en skön bra bh jag kan ha länge... ska man köpa en som är lite stor, typ en som är mer som en sporttop?

• LindaoJohan

om man köper en amningsbh redan nu, är risken att man växer ur den då stor? fan man känner ju sig som värsta nybörjaren, en fjortis som ska köpa bh för första gången... he he

• LindaoJohan

vicke; va skönt! spar ju lite pengar då med... känns som alla pengar får gå till nya bh;ar om det fortsätter såhär, men tror inte dom kan växa så mycke mer nu...

• LindaoJohan

godmorgon! Inte ensam med att vara vaken alla fall! Jag som tyckte att MINA små tuttar är stora! dom är väl värsta minisarna i jämförelse med er andras! Smart tios, Zelda, det där med sporttoppar! Jag hittade i min garderob igår två sportlinnen med inbyggda nättoppar typ som satt helbra! Kanske man inte behöver rusa iväg å köpa en bh, dom topparna funkar ju att ha under en tröja!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3