Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

BF Juli-07 Nr3

mammab; f-n va irriterande!!! han måste ju märkt att det va svårt att få i boken...

måste oxå avreagera mig! mitt strykjärn har slutat funka! skulle sätta upp nya gardiner, men dom ser ut som ett ihopknycklat papper!!!!!!

• LindaoJohan

ni som syr egna gardiner, är det någon som vet var man kan köpa bra och fina tyger till bra priser??? funderar på att sy själv till vardagsrum och sovrum. men vad är "normalpris" per meter?

• LindaoJohan

Hoppas ni alla haft en bra helg! Här har det varit fullt upp med att bli sambo på riktigt! Killen har kört ut sina sista saker nu och allt är en stor röra!! VÅREN ÄR HÄR!! Gu va skönt!! Ska lägga in lite nya bilder lite senare, just nu lagar jag potatis o purjulöksoppa! mums!

• LindaoJohan

hoppas ni alla haft en bra helg och en bra dag. Jag har summerat min helg på bloggen! Nu har jag tvättstugan och ska plantera om lite blommor!

• LindaoJohan

Jessa6 skrev 2007-03-12 13:06:42 följande:

Åh vad härligt väder det är idag, nu har jag suttit på balkongen och solat i 3 timmar, ska ut och gå en runda och ikväll ska jag på smyckesparty hos syrran, en perfekt måndag!!
    Lät såååå skönt, att sola på balkongen i tre timmar! Här är snön borta, men jag saknar solen!
  • LindaoJohan

mammab; ja den va ju helbra! du har räddat min dag Hemlis

nu har jag tvättat lite å plockat, inget som e direkt ansträngande. Men f-n va ryggen börjar strejka nu! Kan man inte få leva normalt eller, om det inte vore för ryggen så hade jag haft en underbar graviditet

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3