BF Juli-07 Nr3
Aha!!!
Ballerinakex OCH Digestivemed choklad
Den som söker hon finner.........
Aha!!!
Ballerinakex OCH Digestivemed choklad
Den som söker hon finner.........
God natt jessa6 och välkommen till Göteborg
Själv jobbar jag helgen (sista helgen!!!) så jag hinner in och kolla varvet
Nu går jag oxå och lägger mig. Natti, natti
Hinner INTE in och kolla varvet ska det vara.........
Pussel: Grattis
Underbart när det händer sånna stora saker. Kommer fortfarande ihåg när Victor tog sina första steg utan att hälla i sig Två veckor innan han fyllde ett år, nu är han fyra och ett halv!!! Snacka om stora grabben
Pussel: Vilket sammanträffande HAr han gått länge och hållt i sig? Victor gjorde det i flera månader, så en eftermiddag kom han bara emot mig utan att hålla sig! Jag stod bara och gapa
Ja nu dröjer det inte länge förräns han springer omkring som en liten vilde
Fastnade på minimundus sida. Hade ingen aning om att det fanns ammningsinlägg i tyg! Jag vet inte hur många paket jag gjorde slut på sist, jag läckte som ett såll. Det måste jag köpa, men vilka är bäst? De med lite silke i eller? Tacksam för råd av er som använt. Det rekomenderades att köpa två par, det var smart för jag hade inte tänkt på det annars tror jag.....
Nej, nu ska jag natta mig själv. Ska jobba denna helgen, börjar kl 7 imorgon bitti. Hurra!!! Göra havregynsgröt, koka ägg och dela ut sill Blä för att jobba helg. Men, men ska inte klaga mer för det är min sista helg på et tag nu. Jobbar denna helgen och tre dagar nästa vecka, sen är det semester en vecka sen hp.
Natti, natti
Jaha, då går man in i vecka 30 idag då
Det närmar sig.........
Men jag är ju en av de sista här som ska ha.
Här känns det ofta som om jag kissar ner mig. Har mycket flytningar vissa dagar och andra dagar nästan ingenting.
Har jobbat min sista lördag på ett tag, fyra arbetsdagar kvar. Nedräkningen har börjat på allvar
Fy vad hemskt! Får gåshud.
Nytt rekord måste det vara
Alla glor nog på melodifestivalen. Det gör jag med
Men jag tycker det är mest skit!!!
Får se hur länge jag orkar med.......