• L2K

BF Juli-07 Nr3

Zelda - vi tog bort middagsluren helt när Oskar började strula med sömnen hemma. Kanske kan va dags för Adam att sluta sova. Båda mina har slutat sova middag runt 14-15månader. Utan problem.
    Hur långa dagar har han på dagis? Fråga dom hur han är när han ska sova där. Annars ni kanske ska korta ner till tex 45min bara och se vad som händer.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och prinsessa 070723
  • L2K
    Gomorron!
    Sitter här med en liten herre som tycker att han själv ska få skriva.

Han hann inte se att man kunde flytta runt nya datorn hur man vill så han tycker det är lite extra spännande nu. Är ju inte varje dag mamma testar att surfa i sängen.

Solis - Det kommer säkert gå jättebra idag! Och sen med!

Själv hade jag fått för mig att jag skulle till min bm idag å så är det ju imorn... Typiskt.
  • L2K
    Beckah - vad jobbigt!!! Ni verkar ha lika lätt att få tag på vc som vi. Här hänvisar dom till den privata mottagningen tom fast dom blir upplysta om att den är stängd...

http://www.vuxenpoang.com/ roligt test.

Myzzan - jag va iofs hos läkaren redan i v13 men iaf. Det va sjukgymnasten som tyckte att jag skulle vara sjukskriven då, när jag frågade hur mycket smärta man skulle stå ut med.
    När jag sen blev helt sjukskriven sa jag att jag bara att visst, jag klarade av att jobba mina fyra timmar (fick 50% först) men att jag inte orkade nåt annat, inte ens barnen.
    Så förklara hur du mår och se va du får för svar. Du kan ju alltid överdriva lite.

ang vikt - jag har ju inte gått upp så mycket men hade desto mer innan liksom. Min BM säger att det där med vikten inte är så viktigt om det inte händer nåt drastiskt.
  • L2K

Jag fick 18,4 och skulle vara 33,9. Är 29år.

Myzzan skrev 2007-05-09 11:55:55 följande:
    L2K- Ha,ha jätteroligt test! Jag skulle vara 42,8 år. (Är bara 28) Usch vad jag känner mig gammal nu.
  • L2K
    JoNaLi - nu blev ju jag med supersugen på chokladbollar!!!!!! Och har inget margarin hemma... Jobbigt det blev!
  • L2K
    Mjukis82 skrev 2007-05-09 12:42:52 följande:
    Nu blir det lunch här... tonfisksallad står på menyn idag... med massor av fetaost! MUMS!
    lät gott! Här blev det skinkmackor och en tallrik glass.
  • L2K

Vi är på sidan  1000!!!! Ett tusen!!!! Vi har skrivit mer än tio tusen inlägg i den här tråden!!!! Wow!!!

• L2K
    JoNaLi skrev 2007-05-09 13:32:30 följande:
    Ja det flyter verkligen på här..Måste vara en av FL:s aktivaste tråd..?
    Helt klart! Men så är vi ju några stycken som skriver med.
  • L2K
    JoNaLi skrev 2007-05-09 13:39:32 följande:
    Åh ja visst är det härligt! Man kan inte sitta inlåst hemma bara för att man ska föda snart hehe..
    Vi har planerat för semester och åka båt fram till BF. Återstår att se hur länge vi vågar vara ute.
    Oavsett vilket så tänker vi inte bara vänta hemma.
  • L2K
    Mum23 skrev 2007-05-09 13:46:57 följande:
    Hej! Det var jätte längesen jag hängde här! I början av våra graviditeter hängde jag med men sen balla det ur. Var bostadslös ett tag och sen in i nytt ej färdigbyggt hus och nu börjar alla närma sig bf. KUL!!! Hoppas jag får hänga på igen!!Angående att resa bort när det börjar närma sig, vi åker till Italien nästa fredag (vecka 32) kommer hem i vecka 34. Har oxå hyrt stuga över midsommar, drygt 2 veckor innan bf i annan stad, men dom föder väl barn där oxå...hihihi...
    Välkommen tillbaka!
    Och vad härligt det lät med Italien!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3