• L2K

BF Juli-07 Nr3

Bara 30 sidor att läsa igen sen igår.

Grattis till förlovningarna!!!!

Varit hos BM idag. Såg bra ut;
    v29+2
    vikt 86,6 = +1,5kg sen sist, totalt -0,2kg
    s/f mått 30
    hb 123
    blodtryck 113/65
    hjärtljud 140

Hmm... Har hunnit glömt bort vad mer jag hade tänkt svara på. Får ta det en annan gång.

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och prinsessa 070723
  • L2K
    Zelda - jag åt vattenmelon idag och det var gott det. Fast min stora noja är jordgubbar. Tyvärr har dom satt ett hutlöst pris på dom just nu och på det taskig kvalitet så ica får behålla dom...

Beckah skulle göra glukostest för att värdena va dåliga igår om jag fattade det hela rätt.
    Och såg på hennes sida att hon även hade föräldrarutbildning idag så det är nog därför vi inte har blivit uppdaterande.
  • L2K
    Prinsessan Zelda skrev 2007-05-10 20:27:13 följande:
    aha. jag fick också göra glukostest för att mina värden var dåliga förra grav. men det var inget fel.
    Skönt det. Själv behövde jag bara göra det första gången.
  • L2K

Annat  tips till glassen nu när sommaren närmar sig är varma vinbär.

Vi brukar plocka massor och frysa och sen är det bara att ta fram och värma.
    Fast vanliga färska är goda det med.

• L2K
    Madelene87 skrev 2007-05-10 20:35:18 följande:
    Godkväll... Har inte vatt inne på ett tag, så orkar inte läsa igenom just nu...Jag har vatt o gjort min glukosbelastning det var inte så farligt som jag hört...Men allt va bra me liten,SF-mått 28Hjärtljud 152Har lagt in bilder i mitt galleri på mina nya kisebebisar jag fick i måndags Kolla gärna
    Vilka små sötisar!
  • L2K
    Gomorron! Här är en till som är vaken.

Känns som jag inte har sovit nånting i natt, har mest vridit och vänt mig. Inte kul. Är jättestel i ryggen också... Känns som att det kommer bli en lång dag.

Beckah - skönt att det inte var nån fara med dig!
  • L2K

Gomorron!
    Här är man supertrött efter att ha kollat på finalen igår. Helt klart vann fel låt!!!!

Igår sjösatte vi båten. Så skönt så! Lite lustigt kändes det bara att gå runt där alldeles höggravid utan att nån sa ett endaste ord om det.

• L2K

När jag klickar på den får jag upp en sida där det står att sidan inte kan visas, men samtidigt öppnas ett filmfönster... Alltså jag får upp både en internetsida och en wmp-sida.

• L2K

När jag klickar på den får jag upp en sida där det står att sidan inte kan visas, men samtidigt öppnas ett filmfönster... Alltså jag får upp både en internetsida och en wmp-sida.

• L2K

Oj... skulle ju bara skicka en ju.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3