BF Juli-07 Nr3
aj, min mage är super spänd. kan inte sitta som ja brukar mste sitta spikrakt i ryggen råkar ja sjunka ihop lite så spänner det i hela magen jätte drygt..
aj, min mage är super spänd. kan inte sitta som ja brukar mste sitta spikrakt i ryggen råkar ja sjunka ihop lite så spänner det i hela magen jätte drygt..
usch helt slut håller på och "färglägger" ritningar till min sambo som han ritat..
lite smått jobbit så ja har tagit paus. måste ha dom klara tills imorrn för då ska han presentera dom typ..
inte alls mycke press på mig att få d snyggt näääädåååå...*biter på naglarna*
inte det enklaste med små pill när man är gravid å har jävligt kort stubin..
bad min sambo förklara lite saker för mig medans han gjorde det blev jag skit irriterad å förbannad för ja fatta juh inte hehe...*morr å fräs*
ja ni inte lätt å va gravid!
vad gör man med en två åring som inte vill sova???
hon vägrar sova..detta blir typ 5:e gången vi lägger henne i sängen nu! nå tips? baseball trä, wiskey, sprit, sömntabletter?
"bara 17 veckor" rena lyxen..här är d fortfarande 20 v kvar....suck
enda som börjar bli tajt är magen! kan ha alla mina vanliga byxor men får lixom inte igen blixtlåset eller knappen!
så d känns iaf skönt att jag inte gått upp på dom andra ställerna än iaf...jag hoppas iof att ja slipper det oxå
idag ska jag göra tok ryck!! ska fixa klart bilden till min sambo, vilket kommer ta några timmar men iaf..sen försöka städa här ser F Ö R J Ä V L I G T ut här!
kläder, leksaker, reklam ja allt över allt..blir tokig. men idag ska d mesta bort!!
meh va säger jag!! är inte 20v kvar, är juh 19v! hehe...och på tisdag är det bara 18!
buuuhuuuu snälla tiden gå fortare!
hehe lyx! vi får bäbisen om den kommer som beräknat vill säga en månad innan sambons födelsedag han blir 30 i år!! hehe..ska stor firas..passar perfekt då kan jag ta första riktiga ölen å ev en grogg oxå!! sen pumpa som bara sjutton
uscha...nu ska ja koka lite bulgur sen kommer karln hem från jobbet så ska vi käka lunch ihop ! han vill hem, han orkade inte jobba mer hehe...
sen ska ja städa had eja tänkt!