Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

karln är knäpp...

"har du pengar löst?" frågar han

"ja vadå då?":jag

"nej nu kan väll gå till macken å köpa godis..":han

pfffffffffffffffffffffffffffffft, kan du glömma gubbe lilla!! foglossning och proppmätt ja går inte någonstanns!
    om d är nån som ska gå så är det han! *humf*

• mrsbygg
    Mjukis82 skrev 2007-03-02 19:49:47 följande:
    mammab: Det e rätt! Klart att han ska gå själv! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    hehe ja, jag går då inte en meter längre än va ja behöver!!
    han får gärna gå å köpa godis
  • mrsbygg

bahhh vill ha körkort å bil!! då hade jag kunan åkt å köpt godis på en normal affär!!

men nu har ja varken körkort eller bil så lite svårt...
    blev jätte sugen nu juh när sambon prata om det...

• mrsbygg
    annki72 skrev 2007-03-02 20:13:55 följande:
    Usch det har hänt en helmsk bilolycka här i vårt samhälle, 2 personer blivit på körda, och en av dom dog och den är väldigt illa där an. vet inte vilka dom är än men vet vem som körde bilen, fy det känns så jobbigt.Vi bor i ett ganska litet samhälle där alla känner alla nästan.
    nej va läskigt!! usch...

Karln gick till macken!! fick mig en påse jordnötsringar..hehe...
  • mrsbygg

Ang tuttar, d där är så himmla olika!!

jag började på 75DD, sen efter v.30 bytte ja bh till 75FF...
    tänkte ha den när ja ammade oxå, men nehe du! när mjölken väl rann till på bb så kunde ja bara glömma FF..fick åka å köpa en amningsbh...Strl sluta på 80H..
    gigantiska verkligen!! tror ja använde den bh:n 1 gång sen fick den ligga i garderoben så obekväm!

så ja gick mest me en "nät"top/bh som man kan köpa på apoteket. behövde inte så mycket mer..såg ut som gigantiska sillisar!

• mrsbygg

jag har DD i vanliga fall fast ja skulle behöva leta rätt på en större bh, för nu när jag har min vanliga så täcker kupan bara halva tutten så bröstvårtorna sticker ut fritt, så vackert så och bekvämt!! eller INTE!

urk va trött ja är, måste är frulle, sen ut i lekparken å leka me saga vi lova henne det igår suck... ja vill bara sova juh!

• mrsbygg

mm gott me frukost!!
    klämde i mig två mackor me skinka och tomat på sen lite aromat på toppen så gott, sen två glas oboy å en halv banan..saga snodde andra halvan! skit unge

nu ska vila 5 min sen klä på oss å gå ut urk...

• mrsbygg
    copernicus skrev 2007-03-03 10:31:07 följande:
    hm jag har inte de nya smileysarna vad kan det bero på?
    har du plus?
  • mrsbygg

puh, hemma! först ner på stan köpa present till sagas farbror som fyllt 13...
    sen hem till farfar å dom fika å saga busa som en tok!

åkte å köpte lördagsgodis..sen ringer sagas farmor som precis kommit hem från malaysia hon har vart bort i typ 3 v. hon vill ha saga så nu kom hon å hämta saga så hon sover hos farmor inatt!!!

såå BARNLEDIGA, tjoho!! hade vart kul å fått veta det tidigare så had eman kunnat hitt på nå men d gör inge..skönt me en lugn hemma kväll bara!

så nu ska ja ställa mig och laga mat, gör bakadpotatis, sen fixar ja räkröra till mig och ost å skinkröra till sambon! han gillar inte skaldjur eller fisk..tråk..
    nehe laga mat då..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3