Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

sådär då...nu har alla vart här!

fick 2000:- i presentkort på plantagen så ja kunde köpa mina balkong möbler super duper glad hehe..

sen hade jag en skuld hos mamma på över 20.000...och den har dom raderat!! så nu är jag inte skyldig dom någo mer. känns så himmla skönt..

sen 500 av pappa igår som antingen går till trall eller grill..hummm inte bestämmt mig än

• mrsbygg

sådär då lugn och ro! köpte mina balkongmöbler och en grill..
    så ikväll grilla ja fläskfile sen gjorde jag grönsakspett! och potatisgratäng..
    sen satt vi på balkongen å käka...värsta sommar värmen ute juh!!

min mor å hennes gubbe kom förbi nu på kvällen och satt me oss på balkongen å drack vin, själv fick ja dricka cola hehe...

nu ska ja gå och lägga mig, så äckligt trött...och ont i ryggen!! vart i full fart hela dagen!

natti natti bruttor..

• mrsbygg

morrn morrn!

idag ska jag slänga skit från balkong å rensa där ute...så är det bara å fixa sen när pengarna rullar in! har iaf fått två av dom dyraste sakerna "gratis" grillen och balkongmöblerna...

nej ska äta upp mina super goa mackor...grovlimpa med vitlöksfärskost och skivade tomater! mumms

sen ska ja planera å fixa med balkongen!

• mrsbygg

ohh såg precis att ja gått in i trimester 3 idag!....yes, bara slutet kvar nu då

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-04-15 09:28:10 följande:
    ändrat...?idag ska jag plantera mina blommor jag köpte igår. ska ha dem i stora fina krukor på balkongen!! Sedan ikväll ska vi lgrilla på grillen på balkongen. mums!!!! SOMMAR!!!!
    åhhh vill oxå köpa blommor å plantera!!
  • mrsbygg

måste fråga en liten pinsamt eller ja intim fråga..

när ni får orgasm, får ni oxå hemska sammandragningar?

fick det igår nämligen. jätte obehagligt..inte orgasmen då, utan sammandragningarna

• mrsbygg

värst va lungt d var idag då...antar att alla är ute å glassar i solen!

värsta sommar värmen juh..

jag hade velat haft lite pengar så hade jag kunnat åkt i väg å handlat d som fattas till balkongen så hade jag kunnat påta med det idag men tyvärr så är man luspank fram tills jag får fp..suck..

• mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-04-15 13:55:16 följande:
    Hey girls!Idag har jag försökt göra lite fint på balkongen.. har INGA pengar så det blir inga blommo eller något sådan fint tyvärr här.. men har mina gamla plastmöbler som jag gjorde rent å ställde de så fint det gick. Skulle vilja städa lite hemma oxå men jag orkar bara inte.. ingen lust! Nä.. får duscha nu.. skall åka till Tjörn om en stund! Ha det gott tjejer!!Kram! Jo riktiga sammandragningar som gör lite ont oxå. Det har jag fått efter.. men de försvinner ganska fort och återkommer inte så jag tänker inte så mkt på det.. Hade de hållt i och kommit igen så hade man nog fått tänka en gång till över att ha sex hehe..
    ne dom återkommer juh inte som tur är. lite små drygt att få en hemsk och smärtsam sammandragning mitt i allt lixom..lusten smiter juh iväg lika fort som den kom...
    Vickyb skrev 2007-04-15 14:07:51 följande:
    Vad blev det för balkongmöbler?

det bidde ett 8-kantigt bord, med fyra stolar i trä från plantagen! super fint verkligen. super nöjd..

nu vill man bara få klart resten av skiten...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3