Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Saga älskar oxå dagis så får se hur det går jag har juh tagit ut min asita föräldra dagar med henne så hon är hemma på måndagar nu.

men hon älskar dagis, jonas berätta när hon kommer dit så studsar hon in å ställer sig me armarna i luften å säger" nu är saga här!!" precis som om hon äger stället

idag ska jag försöka göra lite nytta här hemma...har inte direkt blivit nånting gjort..
    igår fixa ja disken iaf . behövdes hade inget rent kvar....

nehe ska fixa...

• mrsbygg

självförtroende? skojjar du...

hon ställer sig alltid i spegeln å spexar å ska åma sig...va snygg du är säger jag då tittar hon bara på min å ler å säger aaahhh...

så jo tack självförtroende har hon allt, skit unge!!

tack för allt stöd tjejjer!! känner mig lite bättre. vart tråkigt utan er hehe...

en annan sak..min bäbis rör sig konstant! inte en lugn stund. kan d vara för den känner på sig att jag mår dåligt å är stressad osv? har vart såhär enda sen i tisdags...sparkas å buffar hela tiden...

• mrsbygg

humf ja som tänkte komma ut å gå lite idag. ner på stan å kika...
    GLÖM DET...regnar juh..såg så fint ut i morse...skit väder...sur ja blir...

• mrsbygg

ja ni namn...

tjejnamn har ja massor men killnamn kommer vi inte alls överens om nått...blir toki måste ha ett namn nu börjar få panik hehe...

• mrsbygg

jag har sagt det kommer vi inte fram till nått namn nu och det blir en pojk får den heta frågetecken! hehe....

jag har massa namn ja gillar men sambon vägrar så d är svårt han kommer inte me nå förslag heller..

• mrsbygg

suck...hade juh sökt om fp för saga...

men dom dagarna som stod kvar var våra gemensama dagar...
    blev lite fundersam när dom skicka hem en blankett som ja skulel fylla i om att avstå dagar?!....så ringde fk nu och hon sa att ja skulel fylla i den å janas skulle skriva på å så skule lja skicka in den så snabbt som möjligt..

så kanske ja hinner få en utbetalning i april annars blir det dubbel i maj...skönt att d va en trevlig tant i luren iaf!!

• mrsbygg

20 imorrn juh...så hinner nog inte om d är så fortfarande...
    men men gör inget då blir det dubbel i maj! =)

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-19 11:44:29 följande:
    nån som vet ang F PENNING att man kan ta ut 60 dagar innan för mig blir då 21 maj, men får ja pengarna i Juni då lr å INTE maj?Fan hade tänkt helt fel tänkte att jas kulle FÅ pengar i maj ju =(
    om du ansöker i tid ska du nog kunna få ut i maj!
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-19 11:49:01 följande:
    mammab; nej men alltså man får ju ta ut 60 dagar innan jag får inte ta ut pengar i maj isåfall skulle jag tagit ut ifrån 21 April men man får bara ta ut 60 dagar innan så jag tänkte ju fel =((((
    men om du får ta ut from 21 maj. så ansök redan nu from 21maj så får du säkert en ut betalning i maj!
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-19 11:54:45 följande:
    mammab; ja d va så jag tänkte men tränk efter, så går det ju inteJag får ta ut fron och MED 21 maj alltså ere 180 kr / dag från o med 21 maj och 21 juni har d hunnit bli 4000 caman kan väll inte ta ut i förskott liksom:S
    om man inte får ut pengarna innan bäbis är född va är d då för nytta att ta ut 60 föräldra dagar innan?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3