Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

om jag skulle ta ut 7 dagar i veckan from bf. (18/7) så skulle det räcka fram till den 10/8-08 så lite mer än ett år... d är me sgi. alltså högstanivå

• mrsbygg

fast då är det räknat på alla dagarna. pappan har juh egentligen hälfen av dagarna..
    240 dagar var eller nått sånt så då räcker det inte ett helt år...

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-04-20 11:27:00 följande:
    man kan göra de utan e-leg med men då registeras de inte..
    registreas inte om man gör me e-leg heller! finns en som man bara kan gör översikt i princip...
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-20 11:33:01 följande:
    mammab; okej tack a då borde jag ha kryssat rätt då..Föresten kommer du ihåg hur mkt detr var man fick i månaden när man inte jobbat å får 180 kr/ dag? Visst var d ca 4000?
    beror på hur mycket skatt man vill att dom sa dra av!

tar man 30% skatt så får man ut 3780:-
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-20 11:36:07 följande:
    men dörrni, hur mkt drar dom i skatt på F penning?
    d kan man välja själv i princip fast d går nog inte att direkt ta 0%
    på mig står det att dom drar 20% bara..men ja kommer nog ändra upp till 30% iaf så slippe rja betala tebax en massa skatt sen..
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-20 11:35:29 följande:
    mammab; föresten räjande du bara dina dafgar då eller får du killens dagar?240 dagar var sen kan man ju få av killen så måste vi göra iaf annars blir d för lite :S
    räkna me snubbens oxå..för han kommer behöva skriva över sina dagar på mig endå..
    har inte råd att han går hemma
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-20 11:40:11 följande:
    ja precis ja kommer ta killens dagar med( utom dom där 60 dagarna som han itne får ge mej) så då blire väll att man får 390 dagar då.. sen + lägstanivå
    precis...antar att ni komemr ha gemensam vårdnad eller? har ni  inte det har juh du rätt till alla dagarna...
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-20 11:45:22 följande:
    Föresten är d någon här som vet om man inte får deklarationen om man bara jobbat ca 2 vckor på hela förra åretHar ju inte fått min men kanske beror på att ja knappt gjorde nått :S
    ja har alltid fått deklaration även om ja inte jobbat...

ring skattekontoret å kolla! du borde fått din nu!!
  • mrsbygg

ny mage i fototråden föresten...usch jag är gigantisk..ser roligt ut kort å tjock

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3