Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

men har man jobbat även om d bara är 2 veckor så ska d juh skattas om man inte söker skattejämnkning....

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-04-20 11:52:48 följande:
    mammab Men du ahr ju en sån där riktigt fin mage ju
    haha nä...en riktig fet mage.. men tack
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-20 11:53:54 följande:
    Calylite: jag tror det blir 390 dagar för mej sen + de där garantidagarna/lägstanivåMen VART ska Killen skriva över sina dagar till mej?!Med dottern så fanns det en ruta på Blanketten där killen skulle skriva över dagar till mig ju men d fanns inte nu?!
    finns en särskild blankett fråga på fk...

fick hem en sån nu för jonas var tvungen å skriva över dagar på mig som vi hade gemensamt kvar med saga...
  • mrsbygg

jäkla unge å va livlig...ligger aldrig still...
    ser hur magen rör rig hela tiden å får konstiga former...dags å lugna ner sig nu tycker ja..

• mrsbygg

min mage é knepig lovar er att nästa vecka kommer den vara mindre igen..fattar inte bäbis lägger sig väll olika för varje kort ja tar...

urk, ja har blivit förkyld....rethosta å snorig..suck..

saga var hur lugn som hellst i magen! fast yr omkring som en galning nu så..suck..

• mrsbygg

kvittar om d blir kille eller tjej. bara d kommer ut en bäbis nångång...SNART!!

komemr skilja 2½ år på dom..blir pöörfekt...fast som sagt saga vill ha en lillasyster så får hoppas på en sån då. skulle va rätt praktiskt har bara en massa tjejnamn nu som skulel funka hehe...

• mrsbygg

oki!

nej nu ska ja fixa lunch..kokt broccolit å mackaroner haha...
    sen blir det våra bästa år

• mrsbygg

happ ska man göra nu då?...
    ska dra och hämta saga om 2 timmar..

kanske skulle fixa klart disken hehe...

• mrsbygg

urk..verkligen förkyld känner jag nu..irriterar å torr å luftrören, sjukt täppt osv osv...

har gjort lite nytta idag iaf! städat balkongen, sorterat ut sånt som ska ner i källarn å slängas, fixat disken å vattnat blommorna! ska se om ja orkar fixa i vårat sovrum sen skulle behöva sortera ut lite kläder..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3