Inlägg från: Norrbagge |Visa alla inlägg
  • Norrbagge

BF Juli-07 Nr3

nej alltså jag tror att det är vanliga flytningar, men jag har funderat lite då det har varit så mkt å så vattnigt!
    Men moler det ngt mer å om jag får mer sammandragningar (det har varit lugnt i fleera timmar nu) så ska jag be dom kika bara ifall att liksom. Jag har så dåliga muskler i bäckenbotten efter grav. med WIlliam så jag e super nojjig att jag ska få för tidigt..

hehe, men vad skönt att ni finns tjejer! Tack för alla svar!!
    kram på er.

• Norrbagge

jag får se hur jag gör..
    -hoppas att du och tösen kryar på er snart, inte kul att vara sjuk i värmen!
    Och vad bra att medicinen hjälpte henne!

• Norrbagge

åh shit vilken tur att jag inte ser på 5:an då!!
    -jag blir SJUKT sugen på mat då.. men ska snart trycka en pizza, fast det är godare med gourme' mat ju!!

• Norrbagge

Men har du föresten sett Nigella? Det gick på tv för ngr år sedan. Jag började grina då jag såg hennes program när jag väntade William. Hon gjorde den godaste å slibbigaste chokladtårtan jag NÅGONSIN sett alltså!! Jag var så sugen att jag fan inte visste vad jag hette..

hehe

• Norrbagge

-eller menar du samma sak som en nätpåse, fast bara i annat material?

• Norrbagge

Mammab: haha.. bebisen! -vadå har du ätit för mkt oliver?

• Norrbagge

har tröstshoppat idag; det vart 2 tröjor och en barnvagn!
    å nu ska jag snart käka lite mat.. e hungrig som fään.

Och sooolen har hittat till Boden, synd bara att blåsten inte dragit..

• Norrbagge

zandrisen: eftersom att Emmaljungas lager är slut och det inte fanns många av det märket kvar i butiken, så blev det en Emmaljunga Classic Duo Combi, en helsvart med svart skötväska för 6500:-
    Jag är nöjd. Hade tänkt köpa en Edge men den fanns inte kvar.
    Emmaljunga kommer tydligen inte producera nya vagnar förän i sept-okt!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3