-----> västervikstråden 5 <-----
FrogLeg - Bra att du fixade en ny tråd.
FrogLeg - Bra att du fixade en ny tråd.
Har just plockat fram dotterns cykel med stödhjul och varit ute en stund så hon fick testa. Gick rätt bra för henne att trampa. Nu ska hon bara lära sig att svänga och bromsa också. Snart kan barnstolen på min cykel åka bort.
AHH! JAG BLIR GALEN! Mina barn (3,5 & 6,5 år) var ute i sandlådan nyss och lekte. Allt frid och fröjd. Så kommer dottern in skrikande. Jag rusar dit och kollar. Ett stort bitmärke på armen. När jag frågar vad som hänt så är det storebror som bitit henne. Blir arg på honom såklart och skäller ett tag. Sen när allt lugnat ner sig så berättar han vad det hela handlat om. De hade blivit osams om vilken sorts chips vi ska ha i kväll som fredagsmys. Så det gav honom alltså rätt att bita sin syster. Nu blir det inga chips alls för dem ikväll. (Dem tar jag och min man när barnen somnat
).
Nej! Det var helt fel låt.
Jag tycker att Måns Zelmerlöw skulle ha vunnit med Cara mia.
Att jag tycker fel låt vann beror endast på att jag har rätt svårt för gruppen som vann. Låten var egentligen rätt ok. Lite egoistiskt skäl, jag vet.
Är hemma från jobbet idag och imorgon. Ont i halsen, feber och känner mig allmänt jättesjuk. Tror att jag åkt på halsfluss, igen. Tredje sen i december i så fall. Vill inte äta en penicillinkur till eftersom jag inte mår bra av dem. Det är synd om mig tycker jag.
sunzhine - Hur klarade Jezzie sprutan? Hon berättade det idag på dagis. Men sa att "det gör inget ont på mig för jag har redan fått en i munnen och det gjorde inte ont."
Hakar på sunzhines önskan om en trevlig helg till alla.
Enligt aftonbladets hemsida ska det bli bra väder i helgen. Det är lite svårt att tro, med tanke på hur kallt det varit nu några dar.