Inlägg från: Marie med två barn |Visa alla inlägg
  • Marie med två barn

-----> västervikstråden 5 <-----

Emelle - Låter kanon med barnfri fest!

Blir ju inte så ofta när man har barn tyvärr! Hoppas verkligen du får det kul.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn
    väduren82 skrev 2007-03-25 10:34:30 följande:
    Grattis emelle,fyllde du i går? i så fall är du ju vädur som jag *hihi* jag fyller tant i dag och ska ha tjejparty nästa helg,krogbesök efter,där har man ej varit på nästan två år *haha*
    Grattis på "tantdagen"Flört. Hoppas du får en trevlig födelsedag.
    *Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Min 6-åriga son fick ett skattebesked i dag med posten. Han har tydligen fått 100 kr i vinst på sina fonder och måste därför betala 30 kr i skatt. Lite larvigt tycker jag.

Får han verkligen deklarera? Han är som sagt 6 år. Lite svårt för honom att veta om uppgifterna stämmerFlört! Om jag eller min man deklarerar åt honom så bryter vi väl mot nån regel. Är väl inte ok egentligen att deklarera åt någon annan.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

sunzhine - Krya på dig. Håller tummarna för att det inte blir nåt, utan går tillbaka.

Nu ska jag sova. Måste ju orka ta hand om barnen imorgon. Godnatt!

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Odine - Hoppas att ni har en skön barn- och hundfri helg. Beträffande din bebis så tror jag faktiskt att du får en pojke. Din mage på bilderna i ditt galleri liknar min när jag fick Benjamin.

Just nu håller min man på och ger dottern hostmedicin. Låter som att det inte går så braFlört, bäst att jag går och hjälper till.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Fy vad hemskt med branden i Överum.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Sådär. Nu är båten bottenmålad. Jag också Flört, men då syns det ju att jag gjort nåt i helgen!

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Någon som regnat bort idag?

Eftersom jag hade fått punka på cykeln så fick jag gå till och från jobbet. Mindre kul. Vill inte åka bil, så jag får väl skylla mig själv antar jag.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Min dotter går på Björken. Är rätt nöjd. Nackdelen är att det är så stort.

I norra stan är ju självklart Ängslyckan bäst, för där jobbar jag Flört!

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn

Jullan84 - Om du har kvar ditt stora barn på 3-timmarsplats (eller 5 timmar 3 dagar/vecka) så är du inte ens garanterad att det barnet får tillbaka sin heltidsplats. Det kan hända att du får flytta båda barnen, eller ha ett på varje förskola. Tyvärr så är det sant, även om det är väldigt ovanligt att det blir så.

*Carpe Diem*
Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----