Inlägg från: Marvelina |Visa alla inlägg
  • Marvelina

And more löööve for all of us

Jag är tillfälligt kär i våra restaurangägande vänner på Mellow då de helt plötsligt hoppade in i en stagnerad budgivning och höjde med 100 000! Visserligen har de nu hoppat av igen, men vi fick åtminstone upp priset med 120 000 från det det hade stannat på... Inget klipp, men nu vill vi ha det ur världen bara!

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

Perkan: hehe... jag kallar honom Slem-håkan... But not to his face...

Nej, NÖJDA är vi inte, men inte direkt missnöjda heller. Just nu ligger det på 54 000/m2 och det är väl okej med tanke på att flera mäklare sagt att stora tvåor sällan får högt m2 pris för att folk prioriterar då ett rum till och vill ha en trea alltså. Och vi har ju ingen balkong heller... Skit samma, nu vill jag bara flytta. Tjänat på den har man ju hur som helst, och den är ju inte precis topprenoverad...

• Marvelina

Perkan: hoppas att det nu inte var någon ni kände privat sådär...

• Marvelina

Tempo: var det på KS du skulle föda?

• Marvelina

Nej, DS. Tänkte bara vem du skulle träffa, men då har jag inga bra tips. Tack för ditt långa svar igår förresten. Ska prata lite med hab. Just ja, tjejerna du nämnde är just de jag inte träffar! Cecilia och Åsa alltså. Min heter Eva Fors. Fast nu har jag fått nummer till K&S-mottagningen också. Har du efarenhet av dem? (Om du förstår min förkortning...)

• Marvelina

Okt: usch så hemskt för er! skönt att ni fått klarhet och är hemma.

Ha en bra helg alla! Vi firar min brors 30-årsdag imorgon (hur f*n kan han vara 30??) och får sedan en sista barnfri kväll före bebis... Håller med Tempo: vill också ha vin. Maken korkade just upp en flarra rött och här sitter jag med mitt alkofria bubbel - visserligen helt okej, men saknar RÖTT. Drack iofs en tonic med lime i tidigare och det kändes "drinkigt" trots avsaknad av vodka/gin...

Hmm, låter inte alls som en alkis...

Nä, nu blir det käk och Clive Owen!

• Marvelina
    snart tre skrev 2007-05-25 22:22:40 följande:
    Marvelina: Åhhh, då har vi nog sett samma film i kväll En av mina favoritskådespelare sedan länge och så är han ju så snygg (ja, han är snyggare än nya BÅND! ) Vad tyckte du?
    Om ni såg Children of Men... ja, för att använda den gamla klyschan: boken var bättre...
  • Marvelina

Är det okej att vara rädd för att laga hål i tänderna när man är 30+ Nervös! Har aldrig gjort det förut ju... Nej, nu måste jag gå ju! Panik!

• Marvelina

Det gick bra! Det blir dyrt, men inte lika dyrt som de 19 000:- som Thomas fick pröjsa för att ersätta en gammal mjölktand...

• Marvelina

050930: boka om och kom genast hem! Det är trist här utan er! Fatta vad många smoothies jag skulle kunna dricka nu - ledig och allt med lagad tand så att det inte ens ilar längre! Men var är du då?! *suckar* Uno är väl helt matt stackarn efter att ha lotsat mig i kejsarsnittets korridorer, så du behövs du dessutom som avbytare Vet du dessutom hur goda luncher de har på Xoko..? Nej, just det!

Packning... finns för 17 inget kvar att packa...

Har packat högtalarna så jag har inget ljud på datorn

Svar på tråden And more löööve for all of us