And more löööve for all of us
uno: i ett ben eller? i ryggen? ursäkte dum fråga. Tror vi har en kompis som stelopererat benet... han går som Dr House typ Kan fråga maken!
uno: i ett ben eller? i ryggen? ursäkte dum fråga. Tror vi har en kompis som stelopererat benet... han går som Dr House typ Kan fråga maken!
Typiskt nog har handläggaren i Nacka sagt att Elliot hamnar först i kön, före syskonförtur t.o.m. och skulle få plats direkt efter sommaren. Iofs behöver det inte bli nära hemmet, men första platsen där får vi i alla fall. Så då försvann det argumentet. Efter detta har vi dock tänkt igenom förvaringssituationen och för att vara nybyggen är det lite klent faktiskt. Det fulare och större har visserligen garage och det skulle funka bra, men det lilla har bara carport och ingen bra plats för t.ex. vagnar. Man orkar ju inte precis släpa dem till förrådet på tomten varenda dag. Möjligen på sommaren, men vintern! Nej, så då har vi (nog) lagt ner husen (tror jag), vilket innebär att vi bara väntar på att förlora budgivningen på lägenheten nu då så att vi hamnar tillbka på favoritplatsen: ruta 1 igen
Jaha.
Det är väl ingen som tror mig nu, men... vi skrev nyss på lägenheten. Birkastan, here we... stay, verkar det som!
senast 11 juni. så före bebis
Alltså de har redan sitt nya boende, så vi kan eventuellt få komma in tidigare. Men senast 11/6.
Nu ska jag fira med en flottig pizza och en alkofri öl!
okt76: vin(eller inte)kväll torsdag?
nej!!! inte onsdag
Hurra! Nätet tillbaka! Var ju tvungen att fuska bort datorn igår för att det skulle se snyggt ut på bilderna. Är dock inte helt nöjd med fotona faktiskt Ser verkligen inte ut som vår lägenhet heller. REN liksom
Nåväl, den kommer nog ut under dagen. Bära eller brista...
Fick igår veta att jag bär på en jättebebis Vet inte vad det innebär för snitt/inte, men vi får väl se. E var ca 4.2 i 42+3. Denna beräknas till 4.5 på bf! Känns lite mindre lockande med vag. just nu kan jag säga... Men men, det ska visst inte nödvändigtvis påverka förlossningen. Å andra sidan med min tur...
Nu ska det bli fint med lite schlagerhelg
Malin: Var Tim stor alltså?
Malin: var ditt planerat alltså? (Sorry, minnet är bra men kort...) När bestämdes det att det skulle bli snitt?