Ska ringa nu, har redan pratat med en polis. Skulle ringa till dem efter 4 för att göra en anmälan. Tänker anmäla VARJE gång från & med nu. Det måste ju räknas som ofredande/hot/kränknade?
Kajsan skrev 2007-03-12 15:27:40 följande:
Bei BeiSolklart att du och dina grannar ska göra en polisanmälan!Gör en varsin allihop så MÅSTE polisen göra nåt!
Ska ringa igen nu

ellinorsmama skrev 2007-03-12 15:34:04 följande:
Herre gud, jag skulle ringt polisen.
Är egentligen inte så rädd, mest förbannad över att jag inte kan ha fönstren & altandörren öppen och känna mig trygg med det. Är arg på honom som förstör min trygga tillvaro.
Har tyvärr inte gardiner som täcker hela, vi har väldigt stora fönster. Nu ska vi bara bo här i 2 månader till så jag tänker inte bry mig om att sätta i persienner & nya lägenheten har redan persienner. Sovrummet har jag helt fördraget i, så där kan han inte se in.
Emla82 skrev 2007-03-12 15:44:30 följande:
Men fyy...!Håller med de andra om att du måste köpa något som gör att han inte ser in...! Har alltid persiennerna nerdragna nattetid, även om vi har sovrummen på övervåningen.... På någotvis känns det lite tryggare att dra för något. Har du inte gardiner du kan dra för i alla fall?Lycka till med att få bort honom... Gud, jag skulle vara livrädd jag...
www.plutos.babyblogg.se