• Anonym

    så dålig av amfetamin

    Fyyy, jag testade amfetamin för första gången i helgen och tyckte inte att jag kände av så mycket så jag tog hela tiden lite till...och efter en helnatt med sex i 7 timmar och ingen sömn så har jag mått så dåligt i 3 dygn nu med illamående, svimningskänslor, ingen matlust och känner mig konstig i huvudet....är detta normalt eller vad har hänt med mig??
    Jag har bara provat kokain en gång förut för 2-3 år sedan.

  • Svar på tråden så dålig av amfetamin
  • Anonym (verklig)

    TS och verklighet
    Det var väl ungefär det jag försökte säga i mina tidigare inlägg...
    TS säger:
    "jo jag förstår att kroppen inte mår bra och inte är van vid drogen men av alla som jag vet tagit det innan så mår man inte så efter och inte så länge...., de som jag tog det med har erfarenhet av det tidigare och har aldrig varit med om att någon mått så dåligt av det... "

    Som jag sa in tidigare inlägg, det behöver inte sluta med överdos eller beroende, jag fick panikångest av skiten och har det fortfarande 15 år senare...
    Allt är inte svart eller vitt. Men att lyssna på drogentusiaster för dig ju knappast smartare. Normalt ska inte en avtändning ta så lång tid som för dig, men det är nog individuellt. Hoppas du inte får samma skit som jag.

  • whitetiger

    hhmm det tog alltid 2-3 dagar för mig att "nyktra till" hehe
    ingen sömn ingen mat och allt var grått och trist .. pulvrets enda nackdel :(

  • Anonym

    Vad är det med er?

    Anser ni det normalt att knarka, röka hasch och supa skallen av sig?

    Jag ser det som ett rop på hjälp! Är man normalt funtad håller man inte på med så´nt. Håller man på med något slag av knark, och då menar jag från hasch och allt upp till det värsta ni redan "dittrillade" kan tänka er, ja då har det gått för långt. Sök hjälp innan det är för sent! Om inte annat för att bespara dina barn en fruktansvärd barndom.
    Hoppas verkligen att du inte har barn. Soc skulle ta dem direkt om de visste.
    (En före detta hade en kompis som dog för att han rökte hasch. Han fick förföljelsemani och tog livet av sig. Det berodde på haschet.)

    Ring din mamma och tala om vad du håller på med! Finns det någon chans att hon är en "nykter" människa? Hon har i vilket fall som helst rätt att veta dina tilltag. Och att du faktiskt behöver hjälp.
    Ni andra som ser det som normalt att knarka "lite lätt" nå´n gång ibland - SÖK HJÄLP!
    Har du provat en gång, är det en gång för mycket!

  • Anonym (verklig)

    Lugna ner dig lite va? Jag har provat det mesta men har inte en tanke på att söka hjälp. Det är just sån där inställning som förringar de som brukar droger till att bli något som inte ens skulle kunna tänka själva. Om man har problem är man nog medveten om det ska du se.

  • mamma69

    Anonym: Soc skulle ta dina barn på en gång om dom visste!!! det skulle dom väl inte, dom tar inte barn av nån som "testat nån gång! däremot kan dom ta barn av människor som missbrukar droger el sprit, men det gör dom ju inte heller bara sådär,( tyvärr kan man säga!) när det gäller riktiga missbrukare.

    Ring din mamma, hon har rätt att veta dina tilltag! inte om människan är myndig ( fast det kanske skulle vara bra för vissa).

    Till sist vill jag säga att jag anser INTE att det är normalt att knarka, röka hasch eller supa skallen av sig!!!! fast det verkar vara så nu för tiden och lite tillbaka i tiden också...

    Nu gällde det TS fråga och jag förutsätter att TS är myndig och några år till, TS vet nog att det inte var rätt gjort och förhoppningsvis gör TS inte om det!!!!! pga , att TS vart sååå dålig och det var ju bra!!!! Jag tror inte TS behöver "hjälp" nu, men om TS fortsätter så behövs det nog.........

  • Anonym (Pucko)

    Har inte läst tråden men JA... de e så din kropp reagerar... å du kanske inte tyckte att du kände av det lilla du tog å därför tog mer... men de e bara de att kroppen uppfattar inte till en början att den fått nått i sig.. det tar några timmar å sen märker du det genom munntorrhet å så rubbas sömnen... japps så me andra ord... det du förklarade så är det.. å den känslan kommer du å ha i några dagar... Jag rekomenderar att du inte rör skiten igen.. den drogen fastnar du extra snabbt i... Fick du ut nå av det?? Va sexet bra?? Kan knappast tänka mig det... Been there, done that... så ja e inte ett skit bättre...men ja gjorde det bara den där ena gången.. aldrig mer....

  • whitetiger

    *LOL*
    du är alkoholist GnomeFoot för jag kan slå vad su har druckit nån öl nån gång så du är heller inte normal :D

  • Anonym

    Jag har missbrukat amfetamin i flera år,men har slutat för längesen.

    Jag tänkte bara svara TS.Det är inte så vanligt att må så illa i flera dagar efteråt,de flesta brukar må bättre efter att man väl fått sova.
    Innan man fått sova mår man ju fruktansvärt dåligt.
    Jag skulle tro att du är känslig,jag är själv rätt känslig.
    Ta den erfarenheten med dig,så kanske du struntar i det nästa gång istället!
    Om du känner för ett rus är det hundra gånger bättre med vanlig marijuana istället!
    Amfetaminet sätter själsliga spår! Tro mig,jag vet!

Svar på tråden så dålig av amfetamin