Lycka till Zul - och även ni andra som kanske, kanske är på gång redan ikväll!
Vi tog en kort prommis när Lily var en vecka gammal, hade nog tänkt gå ut lite tidigare än så, men vädret förra veckan var ju så där lagom. Rätt skönt att bara få landa hemma och vänja sig vid att ha en liten, liten människa boendes hos oss. Blev ingen sväng på söder idag, som tänkt, men hoppas på sol och värme imorgon. Det lockar inte att amma uteomhus ännu och jag vill helst att hon är mätt och sover när vi ska ut och prommenixa.
Sofffy, Sole, lyxigt med vackra briljantsmycken! Än har jag inte fått något av min man, men jag påminner honom gärna om det *ler*
Lily hade en kort stund med högljutt missnöje igår kväll, men somnade på mitt bröst liggandes som ett marsvin och sedan var det en glad och nöjd liten tjej resten av kvällen/natten. Hon äter ungefär var 3:e-4:e timme dygnet runt.
Funderar på att sakteligen vänja henne vid att sova i egen säng, men kanske först om ett par dagar eller så. Det är ju väldigt behändigt att ha henne hos oss i sängen när man nattammar....och väldigt mysigt också förstås. Hon är så underbar att jag kan få tårar i ögonen när våra ögon möts, ja herregud, vad blödig och mammig jag blivit *skrattar*
Maken lagar mat för fullt just nu,, samt muffins, då våra sista gick åt när vi fick besök tidigare i dag. Ingen, förutom mina föräldrar, har tagit med fika och bullar när de kommit på besök, så det är väl tur att vi bunkrat upp innan Lily kom. Vi (Lily) har fått många fina presenter och plagg däremot, så vi klagar inte, hihi.
Ha en fin kväll!