Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

oj! zul o soffy - hoppas det e p åG för er! själv bf+ 6 och absolut inte enendaste liten förvärk. jaja, då kan jag gå på konsert på lördag. även om det e min favvoartist hade jag gärna haft en bebbe istället. ska till bm nu. kram

• bianca2

Hej!
    har oxå varit hos bm idag. alla värden fortfarande bra. segt att vänta bara.
    bassekatt: tänker på dig.
    kram bf+6

• bianca2

God morgon på er! hoppas ni alla får en fin dag. ingen aning om vad jag själv ska göra. gjorde slut på alla ideer att underhålla mig igår med diverse fikor o museiumbesök.
    kram på er!

• bianca2

swe - älskar dem!!!!! tyvärr funkar det inte för mig heller...

• bianca2

zul - håller med dig. humöret sviktar från dag till dag. igår hade jag en underbar dag. var hos bm, långlunch m killen, ar på mucha-utställning etc. men idag e jag neggad som bara den. har inte kunnat sova o allt känns segt.
    spännande m kontroll. hoppas det går bra och att du får igångsättning om du vill! jag har tjatat en del så jag kan nog få på tisdag o mjagvill. har ju gått hos kurator hela tiden o ändrat mig från snitt till vaginal förlossning så en förutsättning var att jag skulle få igångsättning tidigare.
    kram på er

• bianca2

Angelicious! GRATTIS!!!!!!!!!!
    Björklöv - Hoppas det e på G.
    Zule - jag har ju oxå en superstor bebbe men det var jag o mina systrar oxå o det gick bra för mamma. tror att det självklart spelar in om bebben e stor men det är fler andrasaker som spelar in, bäckenet, sin egen kropp etc. jag tänker chansa på vaginal men vara beredd på snitt, speciellt om man blir igångsatt och livmodern ej e mogen så ökar ju risken för det.
    kram

• bianca2

Hej!
    Har haft en skön dag m promenad o middag. ska äta lite färsk ananas snart. har provat det massor m ggr men det är ju gott så jag kan lika gärna prova igen.
    zul - lycka till imorgon! Själv kan jag få igångsättning påmåndag om jag vill. tror jag ska ta det. livmoderna var mjuk i alla fall.
    Björklöv - hoppas det händer ngt inatt.
    spännande att läsa om era bebbar - känns fortfarande sjukt främmande!
    kramar på er!

• bianca2

Sole! Kramar till dig. Hoppas det känns bättre och tur att du finner lite styrka hos din man. Är helt övertygad om att du är en jättefin mamma.

• bianca2

hej tjejer! inte heller jag lyckades pricka in 22 mars. bf+8 idag. så seeegt. o jag e så trött på alla sms, telefonsamtal som undrar varför den inte vill komma ut. det är ju inte så att jag håller kvar bebben m flit heller...
    min kille e ledig idag, tror vi ska gå runt på stan o distrahera oss lite.
    zul - lycka till idag o hoppas det e på G Björklöv.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4