Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

hej!
    Zul - vad roligt. jag misstänkte det när jag kom hem. o du såg jättefin ut! jag sa faktiskt det till minkille: jag tror det var en från vår tråd på utskrivningssamtalet, hon som var så vacker.
    Hur mycker sover era bebisar? det känns som August sover nästan hela tiden.

• bianca2

Ginger!
    Usch! föratår om du blev vettskrämd. skönt att det gick bra! många kramar

• bianca2

Hej på er!
    Oj, vad det skrivs!
    Igår fyllde jag 31 och dagen var fylld av kompis-besök och även en tur till bvc. August hade gått upp massor på en vecka så amningen verkar funka bra
    Lillen - -jag fråga om mamagrupp men jag ska ha en annan sköterska så jag skulle kolla m henne när jag ska dit på tisdag. vem har du? Anita tror jag att jag ska ha!
    Hellur - lyctill nu!!!
    ngn som hört ngt om björklöv?
    angående nästa fredag: Om det är bättre m min foglossning är jag gärna på. svårt att säga nu.
    jag använde inte sjukhusets kläder ngn gång. mådde så himla bra direkt efter förlossningen (hormoner) o ville bara kläu pp mig o visa upp August för hela världen. Vi har haft besök varje dag sen vi kom hem så jag fixar till mig lite extra. har lite kvar på magen så jag har mammajeans men de är helt ok så jag känner mig ganska bra! fick 2 snygga topar av min kille igår (en såg jag för tjock ut så den ska jag byta) o en fin klänning/tunika av ett par kompisar så det känns bra!
    ha en underbar dag alla. nu kommer fler besök!

• bianca2

hej hej!
    tack för alla gratulationer!
    idag har vi haft besök i 3 omgångar, imorgon blir det fler besök o på fredag ska vi till mina föräldrar o träffa pappas slätingar från pakistan förförsta ggn. PHU - jobbigt men roligt- På lördag ska jag stänga in mig m min nya familj.
    sole - håller m alla andra. en glad mamma gör att din fina son oxå mår bättre!!!
    Bassekatt - tänker på dig. kramar.

ang träff i hagaparken nästa fredag. jag vill jättegärna följa med men jag vet inte hur min foglossning känns då. jag skriver upp mig på listan så får vi se hur jag känner mig. hagaparken är perfekt för mig.

Träffas fredag 13 april:

BasseKatt
    Sole
    Ginger
    Frill
    Murgrönan
    SanniXx
    Lillenlillen

kram kram lilia

• bianca2

GRATTIS BJÖRKLÖV!!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN!
    nu är det väl bara Hellur kvar?
    kram

• bianca2

hej hej!
    tittade i hellurs gb och det verkar som hon fått en liten son

• bianca2

åh!!! vad härligt att ni är hemma Björklöv. har ni något namn på underverket än? kram kram

• bianca2

lillen!
    ÅH - vad söt Inez är!!
    Glad Påsk!

• bianca2

oj, vad ni alla är uppe tidigt. vi kom upp för en timme sen o har inte ens ätit frukost.
    vi går i o försig o lägger oss vid två kanske. august somnar runt 00.00 efter amning, vaknar vid 05 för mer mat och vaknade nu igen för ännu mer mat. tycker det ärså skönt att ligga o dra oss på mornarna.  senkänner väl jag mig inte så stressad av att gå upp som jag skulle gjort om jag inte haft foglossning o kunde gå ut. i eftermiddag ska vi i alla fall till mina föräldrar! kramar o glad påsk!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4