Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Jag kommer till tanto! har soles nr så om det blir ngn ändring smsar jagh. vet dock inte var golfbanorna ligger men jag borde väl hitta.
    jag har ingen termos men jag köper ngt smarrigt.
    björklöv: har oxå bökiga amningar ibland.
    ses sen. kram

• bianca2

god morgon tjejer!
    tack för trevligt fika igår! när vi skiljts åt promenerade jag till medis, mötte upp killen o käkade på en uteservering, promenerade sen till odenplan o tog bussen hem. kom hem vid 21.00. fick stanna ngr ggr för amning men det gick bra. a somnade vid 23 o sov till 05, ammade o vaknade för 20 min sen.
    J79 - jag har ju oxå foglossning så vi kan promenera långsamt ihop.
    kram på er!!

• bianca2

soffy - vi satt på en av uteserveringarnapå medborgarplatsen o det gick hur bra som helst den här gången. massam folk, hur mysigt som helst. men jag saknade ölen!!!
    ha en härlig dag!!!
    kram

• bianca2

hej!
    håller m: underbart väder!!!!!!!!!
    kram

• bianca2

god morgon!
    sole - hade varit nice men ska till skolan på elevernasmösspåtgning. o august som e så hormonfinnig, typiskt (fåfäng som jag e...).
    pippil8 - killen tar ofta nattblöjan
    J79 - prommis nästa v kanske? var bor du?
    sole -vill oxå ha städhjälp. vad kostar det?

kramar från mig o grisen!!

• bianca2

billigt!!! tror du att du kan kolla om hon vill ha en till lgh att städa? ska kolla m killen ikväll o se vad han tycker...
    jag tycker det e värt varenda öre. HATAR  att städa!!!!!!

• bianca2

TACK!!!!!!!! hoppas bara killen e på.
    kram o ha en underbar dag i solen

• bianca2

björklöv - usch, låter jobbigt. hoppas du får hjälp.
    hormonrand - ja tyvärr!!!
    känner sig ful o tjock- ja- hade äntligen gått ner nåt kilo till o hade bara ca 4 kvar men ställde mig nu på vågen o hade nu gått upp 2 igen!!! pendlar alltid i vikt så ska nog bara väga mig en gång i veckan...
    var ju på jobbet igår o visade upp August. Alla elevrna blev alldeles till sig o A visade upp sin allra bästa sida trots finnarna. alla kvinnliga kollegor gav uppmuntrande komplimanger om hur söt o smal jag såg ut (ljug- men snällt ändå) men en manlig kollega tittade på magen o sa skrattande att hela magen inte var borta!!! han skojade ju bara men man blir ju lite putt ändå...
    A har oxå sovt super inatt. mellan 01-08 och har precis somnat nu igen efter 2 timmars bus o lek
    soffy -  avis som bara den på att dricka vin! har inte vågat ännu.
    ang samliv - ska ju på efterkontroll på måndag o ser det bra ut kan jag tänl amig att våga prova snart!
    ha en härlig lördag m möhippor o allt!!!
    kram

• bianca2

medusa - yes, lite ersättning på kvällen.
    vivs - superfina bilder!!!
    har oxå haft en fin dag m killen o august. vart på stan o käkat o fikat.
    allt har varit super men nu e hanlite kvällsgnällig bara.

ha en härlig kväll. kram

• bianca2

Björklöv: vad sönt att det funkar bättre! och ja, det var jag. felstavat efternamn dock..
    idag har varit en grinig dag för hela familjen. grrrrr!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4