Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

hej på er!
    buuu- har haft min första jobbiga natt!
    august kunde verkligen inte somna ordentligt utan var vaken till 02.00 inatt o fick han inte bröstet så skrek hn. han suttade vid tutten mellan 11-02. visst, han sög inte ordentligt hela tiden men så fort jag trodde han hade somnat o försökte föra bor honom började han skrika.  måste ta upp detta m bvc idag.
    lillen - toscana! avis som bara den.
    i sommar kommer vi nog bara vara i sverige o hälsa på killens föräldrar, kompisar o syskon. vi funderar på tt åka till thailand eller liknande i typ november.
    ska passa på tt äta nu när a sover. kram på er

• bianca2

lillie74! jag vet men problemet e att vi inte vet när killen ka. vi får ta en sista minuten även om det inte blir exakt som vi vill ha! ska oxå prova latexnapp

• bianca2

hej
    ligger m älsklingen i famnen o tittar på tv.
    vem var d som berättade om latexnappen?
    TACK!!!!!!!!!!!!!
    vi var hos bvc igår o precis som för dig lillen så använder august tutten som napp. min bvc-dam rekommenderade mig starkt att anv napp för min skull. amningen funkar super o a väger 4560 nu. vi har ju provat napp men utan framgång men så kom jag ihåg inläggen härifrån om latexnapp. killen gick o köpte o vilken skillnad!!! kvällen var en dröm o vi har sovit 11-07 med undantag för amning kl 00 och ett instopp av napp kl 03.30.
    underbart!!!
    tur att ni finns!!!!!!!!!!!!
    kramar till alla

• bianca2

hej tjejer!
    Nappen köpte min kille på ica efter era superinlägg!
    spännande att ni pratar mobiler o speldosor för vi planerar oxå att köpa en till vagnen snart.
    har haft en underbar dag. min killes sista pappadag (av de 10 första). vi promenerade längs sjöarna här i råsunda till gröna stugan. satt i solen o fika en timme, fortsatte sedan till sundbyberg o strosade omkring. var ute sammanlagt i 4 timmar o lille august sov säkert 3,5 av dem! vaknade lagomtills vi kom hem
    hoppas ni haft en bra dag!
    kram

• bianca2

hej!
    måste fråga vad planerna är för fredagen?
    vet att vi ska ses kl 12.00 i hagaparken men e det lunch, promenad eller båda som gäller? jag har ju min j-la foglossning så jag e m på fika eller lunch men skippar promenad då jag sinkar alla + att jag ska ha besök vid 14.00 så jag hinner bara vara m dryga timmen.
    lillen - om du pallar att promenera TILL hagaprken hälften så snabbt som i vanliga fall tar jag gärna sällis. förutsatt att ni börjar m fika,lunch o inte prommis!

• bianca2

super! vi bestämmer tid o plats imorgon

• bianca2

hej på er!
    har haft besök i 3 omgångr o inte hunnit va ute idag. ser fram emot imorgon men vbi börjar m fika/lunch va? måste dra redan straxtefter 13.00, fler besök...
    ska bli sååå kul!
    kram

• bianca2

lillen! ska oxå fråga om massage! billigt var det oxå.
    vi ses imorgon!
    snart ska vi bada lillen...

• bianca2

lillen! inte bada dig alltså utan min lille august!

• bianca2

he he, superbra! ska säga till om det på tisdag!!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4