Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
lillen! vi har inte fått Mitt I. vill ju se bilden på inez!
lillen! vi har inte fått Mitt I. vill ju se bilden på inez!
hej tjtjer!
har nu oxå druckit vin
gav ersättning! drack bara ett halvt glas men ändå. har inte riktigt tid att skriva men ville bara läsa ikapp o kolla läget! kramar till alla!!!
vilken tid ska ni fika?
jag behöver oxå en bra frisör!
e gärna på o fikar på torsdag!
Fika torsdag
Lillie74
Sole
Hellur
Medusa
Zul
bianca2
God morgon tjejer!
Vad har hänt?
A fyller 5 veckor idag o för frsta ggn vill han inte sova vidare. han vaknade vid kvart i sju, jag ammade i ca 40 min och nu sitter han o e jätteglad i babysittern o vill inte alls sova. jag vill ju sova vidare. somnade inte förrän halv tre i natt.
ja ja, det var i alla fall mysigt att äta frukost med m! och det e ju underbart när August är så glad
Insågatt jag måste verkligen köpa ett babygym. jagvet att ni pratat om det tidigatre men kan ni skriva era tips igen?
ska till bvc i eftermiddag. hoppasatt han har gått upp ordentligt. var även på efterkontroll i måndags. allt såg bra ut men hon rekommenderade att vänta m sex pga foglossningen. men det går ju att ha det härligt ändå o det har vi redan börjat m. killen verkar van öjd i alla fall
en till fråga: har ni haft barnvakt en kväll? M fyller år om en vecka o vi skulle vilja gå ut o käka o dricka vin. Aär ju 6 veckor då. det borde väl vara ok?
ha en härlig onsdag.
kram
hej!
Vill bara skriva att August hade gått upp 410 g!!!!!!!!!!! Hurra!!! Så nu väger han 5180! Han hade ju bara gått upp 120 resp 90g veckorna innan. Hurra! kram på er. trevligt att ses imorgon.
PIPPIL8: jag har köpt på hm. de e helt ok, och billiga oxå.
hej! ska iväg o fixa grejer nu. om det blir ändringar kan väl ni smsa mig? jag inboxar mitt telnr till sole o björklöv. ses vid 14.00
sole e ju utloggad, inboxar till hellur oxå!
hej!!! tack för idag. supertrevligt. var sen hos en kompis o efter det på uteservering o drack en mellanöl!!! hoppas vi ses nästa vecka igen. kram