Halloy tjejer!
Här skrivs det flitigt
hänger inte med ibland.
Idag har min bror varit på lunch med efterföljande promenad. W sover nu så sött på balkongen.
W får också gallskrik ibland, senast idag. De senaste gångerna han fått dem tror jag dock det har varit pga. trötthet. Han knoppar in när man lugnat ner honom och lägger honom i vagnen eller sängen. Med hjälp av napp och lite omstoppning med filt runt huvudet som han kan gnugga in sig i så somnar han.
Men det är jätte jobbigt när det kommer, oftast kommer det när han ammar, han släpper och börjar bara skrika. Antar att han är för trött för att veta vad han vill.
Fika på Nyfiken Gul låter bra om det är bra väder, enligt tidningen idag ska det dock inte bli så varmt nästa veckan och lite regnmoln var det också. Men man vet aldrig.
Vart ligger Street? Om det funkar att vara inne och med flera barnvagnar så blir det perfekt om vädret är dåligt.
Även här är det en bebis som vaknar flera gånger per natt, de senaste nätterna ofta, suck. Men han somnar om så det är bra.
W börjar nästan alltid att grymta och klämma mellan 5 och 6 tiden. Han sover för det mesta, tittar upp ibland, men jag kan inte sova för han låter så mycket och ibland tror man det är mat. Verkar ha jobbigt med magen på mornarna.