• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Ang. onsdagens lunch. Tyvärr ser det ut som det ska bli regn på onsdag, i alla fall enligt TV4 stockholms väder nu på morgonen.
    Kanske ska välja ett ställa som vi kan vara inne på?

• Hellur

Välkommen till vår super trevliga tråd Matilda!

• Hellur

Idag har vi varit hos en kompis och ätit lunch och fikat. Solen tittade fram när vi var på promenad och hann även sitta ute med den skinande ett tag, riktigt mysigt! Skönt att komma bort och slippa laga mat och fixa ibland.

Kulturhuset i morgon blir jätte bra för oss med!

I går var vi på 2 månaders kontroll på BVC. W väger nu 5780 g och är 61 cm lång. De växer fort våra små guldklimpar

• Hellur

Björklöv - Ja det är kafé panorama. Vi var där sist så antar att det är det som gäller nu med. Vi fick plats med alla barnvagnar där.

• Hellur

Soffy - Vad hurtig du är Själv är jag för trött för att orka med sånt på mornarna.

Nileelin - Välkommen till vår super trevliga tråd

Ska bli roligt att ses idag! Hoppas hinna med några ärenden först, men man vet aldrig med lilla W, han verkar ha en hungrig dag idag.

• Hellur

Tack för fikat igår, som sagt lika trevligt som vanligt.
    Men W var lite jobbig, grinig och kinkig. Har varit det till och från de senaste dagarna.

Swe, Ginger och Sannixx - Tänkte också på det när jag kom hem. Men tänkte som Sannixx, får ta ner dem när han börjar röra på sig. De har i alla fall varit en hit, hab har stirrat in i frys dörren och skrattat

Lillie - Flytvästen vi har är en Baltic. Mina föräldrar köpte den på båtmässan.
    Har inte satt på W den än, men måste göra det, för om någon helg ska vi ut på sjön och vill inte ha en hysterisk bebis då. Får nog börja öva lite.
    Inbjudningskorten beställde vi från kortdesign.se Fanns inte så många dock, men det vi sett på annan sida med text vi inte ville ha fanns här utan texten. De kostar 20:- st med tryck och kuvert, tycker jag är helt ok.

• Hellur

Lillen och Björklöv - Oj vilket drama det har varit i era kvarter Skönt att det lugnade ner sig. Men visst är det spännande när det händer nåt annourlunda, man blir så nyfiken då.

• Hellur

Lillen - Nä men usch vad hemskt! Men som sagt tur i oturen att det gick bra och att ni alla mår bra. Kramar på dig.

• Hellur

Swe - Vad skönt att det gick bra idag på efterkontrollen!

Sitter också och kniper för fullt efter att ha läst alla inlägg...

Idag har vi varit hemma hos en kompis och hennes son. Var ute på långpromenad och gick Järla sjön runt. Känner mig matt i kroppen, som när man haft ett träningspass.

Jag har lyckats ha W's AD droppar i golvet, så de låg över hela badrumsgolvet med glas och allt. Klumpigt! Har blivit så otroligt klumpig på sista tiden...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4