Hallå! Har som Medusa tillbringat dagen på fik med en annan mammakompis, vi skulle ha promerat men det regnade ju... Här finns också en degmage som gärna skulle bli mindre. Vill så gärna hitta nåt fint att ha på mig på Freddys dop! Helst klänning, men det finns ju inte så många som det går att amma i som ändå är fina.
Håller med Bianca, tänk att vi alla fick så fina barn! Vi sa faktiskt det igår när vi fikade, att vilken tur att det gick så bra för alla!
Freddy har börjat vara superpigg vid halv sex-snåret på morgonen- då är jag som minst pigg kan jag ju säga... Förut brukade han somna för natten vid 23, nu blir det närmare 21, och då blir morgonen också tidigare...
Sannixx- vi ger inte ersättning, men gjorde det förut när maningen strulade, det gick bra. Fick rådet att köpa bambinos napp till flaskan, för att minska risken för tutt-förvirring, och så är det viktigt att barnet har hela nappen i munnen. Nu när maningen funkar vill jag ogärna hålla på med ersättning också, F sover rätt länge ändå på natten, första passet brukar vara 4-5 timmar. (Fast tyvärr sover inte jag då än...)
Jag vill gärna fika nästa vecka, den enda dagen jag kan är tisdag, så då lägger jag helt fräckt och själviskt upp en fika-lista för tisdag!
FIKA tisdag 15/5
Swenglish