Inlägg från: Pippil8 |Visa alla inlägg
  • Pippil8

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Usch vad jobbigt det låter med blodtrycket Ginger

Angelicious - jag har typ ätit tre hela ananaser och ingen bebis Men det är ju gott som sjutton i alla fall!

Vilka är det som har fött på SöS? Hur är det där? Något speciellt att tänka på? Om det blir igångsättning för oss så blir det där. Jag har ju varit helt inställd på BB sthlm men nu inser jag att jag måste börja vänja mig vid tanken på att det kanske blir SöS. Fast det är många dagar kvar till BF+7 så förhoppningsvis hinner bebben komma innan!

• Pippil8

Oj, nej min har legat med ryggen åt samma håll i många veckor nu och den verkar inte försöka vända sig. Har den huvudet fixerat? Låter inte helt bekvämt att den försöker vända sig när den är så här stor?!

Å vad det är svårt att tänka på något annat än bebis och förlossning nu! Försöker hålla humöret uppe och tänka att det blir mysigt och spännande när den än kommer, men man längtar ju så!

• Pippil8

Zul, det är ju bra att det är fullt i magen, då kanske den bestämmer sig för att komma ut snart? Min bm säger att SöS sätter igång vid BF+7 vid IVF-graviditeter. Det är inget du har hört? För du hör väl också till SöS?

• Pippil8

Angelicious - hoppas allt går bra! Lyllos dig Var det annanasen i alla fall månntro?

Hellur - grattis på BF-dagen och födelsedagen (väl?)!

BasseKatt - jättekramar till dig! Hoppas det går så bra det kan de närmsta dagarna.

Tack alla som skrivit så positivt om SöS, ska sluta vara nervös för att hamna där nu! Fast vi som har BB Sthlm kan väl bestämma att vi ses där i kväll eller i morgon?! Det tycker jag vore lagom

Zul - du har väl inte åkt in?

• Pippil8

Sofffy - välkommen till plus-gänget Inte det gäng man vill tillhöra men jag hoppas och tror att vi glömmer den här väntan snabbt när vi väl har fått våra små sötisar!

• Pippil8

Sole - vad skönt att ni är hemma och att allt gick bra till slut!! Gratulerar en gång till ifall du inte skulle orka läsa ikapp - GRATTIS!!! Har han fått något namn?

Låter läskigt att de blev oroliga - hann ni också bli oroliga?

Angelicious - lycka till idag, jag ska nog käka lite mer ananas för säkerhets skull

• Pippil8

loudean - jag hade nog också tagit igångsättning precis som de andra skriver. I alla fall när du har så ont, inte kul vara helt slut av smärta redan innan förlossningen börjar...

• Pippil8

Jaså du sprang inget Sole Det verkar ju som de verkligen jobbar aktivt för att man inte ska spricka nuförtiden, skönt!

Gud vad läskigt att de sprang iväg med honom, blev du ensam kvar i rummet eller var någon kvar hos dig?

Hur tyckte du det var på SöS? Har frågat "alla andra" och vill gärna höra hur du tyckte det var också...

• Pippil8

Zul - skönt att allt såg bra ut i alla fall! Men jag förstår att du vill att den ska komma ut innan den blir ännu större...

Mysko att min bm säger BF+7 på SöS... Nu har jag ju ställt in mig på det. Ska träffa henne i morgon så får vi se vad som händer. Vill ju i alla fall helst slippa bli igångsatt så det kanske är lika bra att stå ut några dagar till

• Pippil8

Bianca - min bebbe vägde 3,5 i fredags, vet inte hur mycket de går upp per dag, men förmodligen är den större nu. Tyvärr fick jag oxå veta att huvudmåttet var 9,6 cm, det låter jättestort tycker jag Hade helst sluppit veta

Zul - det är säkert helt ok att bli igångsatt. Det blir i alla fall inte bättre av att jag går och nojar över det

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4