Frill:
Kul att läsa hur det är hemma hos er

I vår BabyBjörn står det instruktioner från 3,5 kg så då måste det ju funka att ha dem i selen från 3,5 kg i alla fall. Och den vikten är vi ju förbi... Inez är uppenbarligen en stor tjej nu, helt galet vad hon växer. Barnmorskorna på BVC bara flinar när de väger henne och trots galen viktuppgång är hon liksom inte ett dugg tjock. Jo, haha, lite dubbelhaka men det har ju de flesta?! Men att hon inte är så rund beror väl på att hon samtidigt blivit rätt mycket längre, 50 är nu en storlek på väg bort (jag trodde åtminstone hon skulle kunna ha 50-kläderna i en månad, tur vi inte köpte nåt dyrt plagg i 50!!). Verkar förresten som att er lilla Adam och Inez äter ungefär på samma sätt vad gäller tidsintervaller...
Och vad gäller att folk inte ser om man är nyförlöst så är det verkligen mitt dilemma det med. Jag tränade fem-sex gånger i veckan förut och har nu inte tittat på ett gym på tio månader!! Och så har jag ingen graviditetsvikt kvar... Såå, jag är smal, sminkad och går med barnvagn, vem ska tro att jag har gaaaalet ont av att promenera och gärna vill sitta på bussen? Sen måste folk verkligen undra när jag går som en mäla så fort det blir minsta lilla uppförsbacke eller om jag promenerat mer än 500 meter!
Sole:
Jag hör dig verkligen. Vi är uppenbarligen ett sömnlöst sällskap numer

Om man nu kan le så stort åt det. När jag inte orkar sminka mig och går förbi en spegel blir jag rädd! Är sååå blek och ser ut som en knarkare, mörk runt ögonen och fluffigt hår (vadå plattång??)
Ni som har sytt:
Har ni extra ont efter promenader? Jag får ont längs med sidorna om underlivet efter promenader och efter amning (det senare beror ju på livmoderns sammandragning men det känns likadant som det första). Har nu varit på tre återbesök på MVC och allt såg fint ut i sömmarna men fy fan vad ont det gör ibland, medan andra dagar är totalt smärtfria.
Imorgon ska vi promenera till Hagaparkens fjärilscafé och äta våfflor, hoppas på kanonväder!
Kram på er alla. Tänker speciellt på er som
kämpar med amning/matning, det borde finnas tapperhetsdiplom för sånt och i så fall hade ni fått varsitt av mig! Hjälp vad långt det här blev........