Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Björklöv! usch, vad jobbigt det låter! Vi kan ta sällskap om du följer m på fredag! Och jag o lillen ska till öppna förskolan på torsdag! då har de speciellt för sm¨barn 0 - 5 m¨nader! Följ med!!!

lillgrisen somnade tidigt idag, men killen fick värsta feberfrossan så jag sitter alldeles ensam i mörkret o lyssnar på regnet, tittar på tv o surfar. ganska nice men eftersom killen kommer vara borta tosrd - sönd känns det lite tråkigt...

• bianca2

soffy, lillie o j79! supertrevligt idag

har nu köpt ett babygym i plast på ica maxi för 99 kr. tack för tipset björklöv. det e ju inte så fint som alla på babyland men betydligt billigare.
    hoppas ni alla haft en bra dag. imorgon ska det bli soool!

• bianca2

tellie! kul att du hittade ut. min lilla gris tar bara napp ibland o endast korta stunder.

• bianca2

zul - på ica maxi i solna.
    lillgrisen somnade 21 igår o vaknade 06!!!! ammade och somnade om o sov till 10.00. sjukt!!!!
    härligt väder idag

• bianca2

SOLE - j-la skit!
    min mammagrupp börjar på fredag. vet ännu inte vilken tid men jag gissar att det krockar
    jag är ju precis nyinflyttad i Råsunda och känner inga förutom Lillen o Björklöv  ( som ju är superbra så klart) så jag vill verkligen gå första ggn. Jag kanske kan komma senare men jag hinner nog inte till 12.00.
    NI är ju så klart min bästa mammagrupp men jag känner att jag verkligen borde gå då även en tjej i huset som precis fått barn ska vara m i samma grupp. det kan ju vara bra att ha några som bor nära. men vem vet, jag kanske hinner komma lite senare i alla fall...

har i alla fall gått en lång, härlig promenad i sooooooolen
    ska se på fotboll ikväll

• bianca2

sole ja, det e tråkigt. men det blir ju fler träffar

• bianca2

phu - idag har a velat äta varannan timme. ni som har koll - vad innebär 8 veckors perioden? a blev ju  veckor igår o har velat äta ganska mycket i några dagar...

• bianca2

sannixx - a somnar fortfarande vid amning så vi brukar lägga över honom i ligginsatsen o han sover där. han sover INTE i samma rum som vi . vi har dörren öppendäremot så ligger han ibland i vår säng vid fem - sex tiden när han vaknar o ska somna om.
    inatt sov a 21.30-05.30 jag ammade i vår säng, han somnade om o vaknade nu. skönt.
    killen håller på o packar för han ska till island m jobbet

• bianca2

soffy - jag tar gärna en promenad annan em/kväll. egentligen hade det passat super idag eftersom min kille åkt till Island men jag kom precis hem. har varit ute sen 11.00 idag o e rätt slut.
    Först på promenad, sen lunch i solen m kompisar o sen fika m lillenlillen o björklöv
    men om din kille jobbar över imorgon så är jag på!
    hoppas ni all amår bra.
    min gris ligger o sover. har sovit i snart tre timmar. blir lite orolig...
    kram på er!

• bianca2
    TRÄFF ONSDAG

Swenglish
    j79
    Hellur
    Bianca2

Hej! E lite deppig: killen åkte ju till Island idag o kommer inte hem förrän söndag kväll. E det töntigt av mig? o båda mina systrar ska ut o festa ikväll. buhu... självklart vill jag hellre ha min underbara August, känns bara så skumt just nu
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4