Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Karin99 - jag hade fel, han ville inte alls sova, han ville leka. hur glad som helst...
Karin99 - jag hade fel, han ville inte alls sova, han ville leka. hur glad som helst...
lillen - putte somnar ju runt 22 o brukar sova i ett sträck till 06. första natten var vidrig men nu funkar det!
jag har blivit trög av all amning: när jag kom till bvc för 2-månaderskontroll idag visade det sig att det var imorgon o så hade jag glömt söka pengar av försäkringskassan...
men lillgrisen har sovit 8 timmar inatt utan att amma
tack lillenlillen för trevlig lunch!
kul att ses imorgon. kram
välkommen matilda!!!!!!!!!
hej!
Tack för igår! Trevligt som alltid
Vat ju på studentbsal igår! Det var sååååååå kul. var hemma vid 00.00 så jag var borta från lillgrisen i 6,5 timme. gick hur bra som hlst!!!!
kram
lillen - du bifogade aldrig listan tyvärr
Verkligen! Superbra!
Min lilla gris sov ju typ hela träffen igår. han somnade vid halv ett i nat när jag kom hem. han vaknade vid sju idag o var vaken till typ nio, men sen dess har han sovit. jag har väckt o ammat honom en gång men nu somnade han om igen. hoppas det inte e ngt allvarligt utan bara en sov-period...
Matilda83: så kanske det e! kanske e därför grisen bara sover...
Lillen! Usch, fy fan vad läskigt!!!! Tur att det gick bra
många kramar
Picknick Rålis (Rålambshovsparken, vid gångbron från Fridhemsplan) tisdag 5 juni 13.00:
Lillie74
Pippil8
Lillenlillen
J79
SanniXx (förhoppningsvis, beror på tiden)
Karin99
Hellur
Swe
Sole
Vivs
Zul
ABC08
Bianca2
har inte riktigt tidatt skriva nu. min killes syrra är här, men ska bli kul att träffa er. kram
åh!!!!!!! grattis!!! vad underbart!!! kram
hej tjejer!
hoppas ni alla mår bra. ser verkligen fram emot att ses imorgon
vi har haft besök av killen syster hela helgen så det har varit full rulle. lillgrisen har visat upp sin bästa sida o allt har varit super. o han fortsätter sova sig genom hela nätterna
ha en härlig dag. kram
hej!
Åh, vad livet e underbart! vilket väder! o lillgrisen har varit så fin...
Tack Lillenlillen för trevlig lunch.
ska bli kul att träffa er alla imorgon.
kram
karin99: fina bilder! såg ju hur härligt ut som helst.
sole - tråkigt att du inte kommer imorgon.
tack för igår!
har oxå fått lite färg
mötte sen upp en kompis i vasaparken o sen killen o en kompis till honom o gick till medis o satt på uteservering. kom hem vid 00.00.
gick hur bra som helst.
idag har lillgrisen sin sweden-body på sig!!!
TRÄFF MÅNDAG 11/6
Swenglish
bianca2
krampå er!!!
hej hej!
har nu läst ikapp men vi får prata ordentligt imorgon.
har haft en underbar helg. varit o badat 2 dagar i rad, äntligen haft sex o igår var jag ute med mina tjejkompisar. martin var m lillen hela kvällen o natten o jag hade hur kul som helst!!
ska bli kul att ses imorgon!
kram
tack för supertrevlig picnic! väljer ju er före solen!
Frill - ibland har man sura dagar. jag tycker min kille e helt ok m lille grisen men ibland inte så smidig m mig
Swe - dumma hm!
jag e lite upptagen denna vecka men ses gärna nästa igen!
kram på er!!
sorry swe - byter genast!