Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

tyvärr hr nappen inte hft lika stor framgång idag men fortfrande enormt mycket bättre än innan.

• bianca2

hej på er!
    vill bara tacka för i fredags. tråkigt att jag bara kunde vara m så kort tid. men jag kan på torsdag. tyvärr ska det ju bli kallt. finns det ngt ställe inomhus?
    hr varit i vasaparken både idag o igår o det har funkat så bra!!! :-

)Rålis den 19e kl ? (Är 13 en bra tid?)
    Sole
    Swenglish
    Lillie74
    Vivs

opps! såg nu att det kanske blir inställt men jag skriver upp mig ifall!!!

• bianca2

Frill - vilken supersmart kvinna du stötte på!

• bianca2

zul o ginger!
    har precis samma problem - det e endast tutte som gäller! o våra små är ju lika gamla! skönt för mig att höra att jag inte e ensam... kram

• bianca2

kram tillbaks! ska till bvc imorgon, hoppas att han gått upp så man ser resultat i alla fall!

• bianca2

soffy - precis så har jag det. a sover på eftermiddagarna, sen är det amning non stop på kvällen...

• bianca2

hej tjejer!
    hoppas ni mår bra. själv har jag haft en härlig förmiddag men nu har detvarit amning i ett par timmar. segt. men snart kommer besök! kram

• bianca2

hej!A har varit vid bröstet hel adagen idag... hur mycket ska bebisarna gå upp i veckan?

• bianca2

så himla tråkigt. a hade bara gått upp 90g, veckan innan hade han gått upp 240g..
    vi ska inte ha dop men nån namngivningscermoni i sommar tror jag.
    kram

• bianca2

bm sa att allt såg bra ut. A är ju 3 veckor idag och väger 4650g o e 58 cm lång och det är ju stort! Hoppas bara min mjölk räcker till.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4