Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
tyvärr hr nappen inte hft lika stor framgång idag men fortfrande enormt mycket bättre än innan.
tyvärr hr nappen inte hft lika stor framgång idag men fortfrande enormt mycket bättre än innan.
hej på er!
vill bara tacka för i fredags. tråkigt att jag bara kunde vara m så kort tid. men jag kan på torsdag. tyvärr ska det ju bli kallt. finns det ngt ställe inomhus?
hr varit i vasaparken både idag o igår o det har funkat så bra!!! :-
)Rålis den 19e kl ? (Är 13 en bra tid?)
Sole
Swenglish
Lillie74
Vivs
opps! såg nu att det kanske blir inställt men jag skriver upp mig ifall!!!
Frill - vilken supersmart kvinna du stötte på!
zul o ginger!
har precis samma problem - det e endast tutte som gäller! o våra små är ju lika gamla! skönt för mig att höra att jag inte e ensam... kram
kram tillbaks! ska till bvc imorgon, hoppas att han gått upp så man ser resultat i alla fall!
soffy - precis så har jag det. a sover på eftermiddagarna, sen är det amning non stop på kvällen...
hej tjejer!
hoppas ni mår bra. själv har jag haft en härlig förmiddag men nu har detvarit amning i ett par timmar. segt. men snart kommer besök! kram
hej!A har varit vid bröstet hel adagen idag... hur mycket ska bebisarna gå upp i veckan?
så himla tråkigt. a hade bara gått upp 90g, veckan innan hade han gått upp 240g..
vi ska inte ha dop men nån namngivningscermoni i sommar tror jag.
kram
bm sa att allt såg bra ut. A är ju 3 veckor idag och väger 4650g o e 58 cm lång och det är ju stort! Hoppas bara min mjölk räcker till.