Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
tack tjejer! hoppas ni har rätt. igår var en super dag o idag har varit skitjobbig. antar att det kan vara så i början. kramar
tack tjejer! hoppas ni har rätt. igår var en super dag o idag har varit skitjobbig. antar att det kan vara så i början. kramar
sannix - underbar bild.
tack för all pepping tjejer!
igår sov inte august på hela dagen o slocknade inte förrän 02.30. idag sover han i gen sig så hoppas dt funkar för mig imorgon.
lillie - gärna sällskap. har aldrig varit där så jag ska kolla på internet hur man tar sig dit!
pippil8: allt du skriver känner jag igen mig i. + att a bara vill vara vid tutten på kvällarna. inget annat hjälper. idag har i alla fall varit en super dag. är inte säker på imorgon. först ska det ju regna, o sen är det lite långt. jag o a brukar inte gå upp förrän efter 11...
ha en skön kväll. kram
hej tjejer! efter att ha ammat ca 3 timmar non stop varje kväll mellan 20-23 och läst era inlägg om ersättning så gav vi A lite igår vid halv elva. o han somnade som en stock efter det och sov till halv fyra.
är detdåligt att ge ersättning? är orolig att mjölken ska försvinna. jag ammar ju självklart som vanligt annars. kanske borde köpa en pump o se om det finns tillräkligt med mat över?
Lillie - har tyvärr ingen bilbarnstol men tack ändå!!!
jag tror faktiskt att jag bangar idag. första dagen på 3 veckor utan nånting att göra och e lite sugen på att för första ggn sen förlossningen t adet lugnt. men vi får se, kanske dyker jag upp...
kram på er
typ 80, det var min kille som gav. vi läste att man kunde ge mellan 80-150. eftersom a redan ätit gjorde vi typ 80 men han åt nog inte upp allt. om det inte e ngn fara tänker jag låta killen ge vrje kväll. mysigt för honom! tror inte jag har så mycket mjölk för jag läcker inteså mycket.
swe - ja, han klunkar. tror nog att han får i sig ordentligt men det kan vara skönt att ge lite ersättning efter att ha ammat varje bröst 4 ggr på raken så han somnar. sen gillade min kille det väldigt mycket.
angelicious!
åh, vad roligt! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KRAM
hoppas ni som sågs hade det trevligt idag.
jag fick förresten oxå några leenden idag!
när jag "pruttade" A under fötterna.
hej tjejer!
sole - åk!! Barcelona e min favvostad i europa. har varit där ca 10ggr, utan barn dock.
både igår o idag har varit bra så jag bävar för ikväll o inatt.
gav lite ersättnin innan vi gick o la oss igår o a sov mellan 23 - 05.30, åt en slurk, sov till 09, åt en slurk igen o sov sen till halv 12. idag har vi varit i solna o handlat presenter till ett ettårs kalas imorgon. a började ju gråta så klart men jag lyckades trösta honom utan tutte! o flera leenden har jag fått idag. köpte även en pump på apoteket, den billigaste. ngn som använt den?
ha en härlig fredag!
kram
sole - ska prova den i alla fall eftersom den e billigat.
sannix - åh vad jag e avundsjuk!!!!!!!!! själv e det mammajeans som gäller