tack för hejaropen ang. amningen!
ska till amningscentrum imorgon igen (var i måndags) och då ska de kolla vårtorna. Sen ska jag dit nästa vecka och lära mig amma igen... På BB sa alla att han hade så bra tag, och mätt blev han också, men onte gjorde det likt förbaskat! Men jag ger inte upp! Hatar att pumpa och ge ersättning!
Frill- "skönt" att höra att ni också kan vara uppe 1 1/2 timme på natten! Vi har haft två såna pass inatt...
Freddy är like regelbunden som när jag ammade, han är vaken och pigg mest hela dagen med några få små sovstunder, sen somnar han vid 19, vaknar vid 23, äter, vaknar vid 3-4 igen och sover sen till ca 8. Så om man orkar vara uppe till 23-24 så blir natten baa avbruten en gång! Hoppas det håller i sig!
har också mjölk-överallt-problemet! Tvättmaskinen går hela tiden!
Cirpen- bugaboo har vi oc den är sååå smidig! Älskar den!
bassekatt- nu hinner du ju inte läsa detta, men lycka til idag!
Sole- usch vad jobbigt! Du vill inte ringa amningscentrum idag och föröka få en tid innan helgen? de är helt underbara där, skönt att få gå dit och gråta en skvätt och få höra att allt kommer att bli bra!
När kan man börja med babysitter? Tror Freddy sulle gilla det, just nu ligger han på soffan och är helt nöjd och över sig på att sparka av filten!
Murgrönan- vi ger ur flaska. han har bara ätit ur flaska sen i måndags och jag hoppas verkligen att han inte glömmer hur man suger på bröstet, men det var var amningsv´centrum rekommenderade så jag får väl lita på dem...
hellur- usch vad jobbigt, jag förstår verkligen att du fick en gråtattack, hade flera såna de sista dagarna... Hoppas du får rätside på krångliga Huddinge!
Björklöv- hoppas det kommer igång nu!