Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

HA så kul i Hagaparken idag! Det är verkligen en underbart skön dag!!! Har varit ute på en långpromenad (för att vara mig alltså! ) och jag är än mer avis nu... Vill oxå träffas i Hagaparken Räcka ut tungan. Men när det känns som om hela underlivet ska rasa ur mig efter en promenad på tio meter är det nog bättre att mysa hemma på balkongen istället

• Björklöv

HAr varit ute på en "lång"promenad och Klara sov så gott i vagnen hela tiden men sedan vi kom in har hon varit svårtröstad, det är så jobbigt... När det inte ens fungerar med att ligga på pappas bröst då är det inte kul Fast nu blev hon visst tyst... Ska kanske testa och se om hon vill sova lite ute på balkongen då....

• Björklöv

Har suttit vid datorn med Klara i selen en stund nu Så äääntligen har jag lagt upp lite bilder på henne

• Björklöv

Pippil8 - K tycker det är jätteskönt att ligga på fällen, oftast ligger hon där vaken, men som i skrivande stund så sover hon gott på fällen

• Björklöv

God morgon tjejer

Igårkväll fick vi uppleva en liten bajsorgie här Det kom på mammas byxor (de enda "normala" jag kan ha ), på soffan och framförallt i handduken Klara låg i. Nåja, det hör väl till

Jag har en liten fråga till er som "kommit lite längre"... W ska till Göteborg med jobbet i början av maj och jag funderar då på att passa på att åka upp till Umeå så mormor, morfar, morbror/moster och kusinerna får träffa K. K kommer att vara 5 veckor då. Tror ni att jag klarar av en timmas flygresa ensam med K då? Alternativet är att mormor kommer ned...

• Björklöv
    SanniXx - Har funderat på tåg, men det tar så lååång tid att åka till Umeå, dessutom är det så dyrt med egen kupé för det är det enda alternativet tycker jag när man åker nattåg. För dagtid vill jag inte åka, det blir så många byten då....
  • Björklöv
    Swe - Jo, maten måste ju finnas nära till hands... det är ju en viktigt detalj
  • Björklöv

Har varit till BVC idag och K har gått upp 190 g på en vecka och väger nu 4360 g

Funderar starkt på att komma med till Sickla i morgon, känner mig ganska så pigg och stark, så får jag bara en bra nattsömn så borde jag klara av det. Bestämmer mig i morgon!

• Björklöv

Verkar som om jag kommer till Sickla idag... måste ju våga mig ut nån gång (längre än till Solna centrum) Och att göra det i sällskap med er känns jättebra! Får bara hoppas att K är en snäll tjej på vägen dit

• Björklöv

Tack för trevligt fika igår. K sov i vagnen hela vägen hem, ammade när vi kom hem och fortsatte sedan att sova. Så i natt ville hon inte alls sova, till mamma och pappas stora förtret
    Dessutom har vi haft en riktigt jobbig förmiddag då INGET hjälpt mot gråten och skriken, men nu sover hon under sitt nyinköpta babygym (köpt på ica maxi för 99:- ). Jag borde passa på att sova lite oxå... först ska jag bara boka flygbiljetter!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4