Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Frill: Har oxå efterkontroll imorgon och sen bvc på ons. På tis ska vi fota oss för att vara med i tidningen
Lyckades ätnligen få med ett flin/leende på kort så måste ju lägga in de här ![]()
Frill: Har oxå efterkontroll imorgon och sen bvc på ons. På tis ska vi fota oss för att vara med i tidningen
Lyckades ätnligen få med ett flin/leende på kort så måste ju lägga in de här ![]()
Hej!
Tack för alla kommentarer om sötis Leo
Nej det är inte lätt att få med smile på bild.
Angående dop så ska vi oxå döpa Leo, blir det 15 juli. Jag är själv döpt och mannen ville vi skulle döpa så, så blev det och vi är inte troende. Så nu måste man sätta sig och fixa inbjudningskort.
Var på efterkontroll idag och allt såg bra ut och allt var läkt så nu finns inga hinder att inte ta upp samlivet så när jag känner mig redo är det väl bara att köra
Ammade offentligt för första gången idag, fast det var vid entren till sjukhuset så det var inte så mycket folk men ändå. Har ju lite ångest för amma offentligt men det gick ju bra då iallafall.
Kan tyvärr inte hänga på denna vecka men nästa gång förhoppningsvis.
Ska till bvc på ons så får väl då en tid för tvåmånaderskontrollen.
Just det, skönt Björklöv att det är bättre med bröstet
och bra viktnedgång på en vecka Sole.
Ja Sole det låter mysigt, säger som björklöv kan jag så kommer jag gärna.
Verkar som ersättningen vi ger har satt fart på Leos viktuppgång, vi ger ju iförsig bara två gånger per dag men han ökar bra nu. Har gått upp 510g på 2 veckor så nu väger han 4690g och är hela 58,5 cm lång. Sen om två veckor är det tvåmånaderskontroll.
Leo har oxå börjar gnugga sig mer i ansiktet är där med händerna titt som tätt. Och han har börja göra massa ljud ifrån sig så sött
Hoppas ni haft det bra idag ni som skulle träffas.
Hejsan!
Kul att en del börjar komma i sina gamla jeans det gör ju inte jag kan jag ju säga och håller med att magen är ju mycket fluffigare än vanligt ![]()
Sannixx: Vi ger ersättning på kvällen men ger då efter jag ammat, både jag och maken har gett det och det har funkat bra. Leo verkar inte bry sig om det är tutte, flaska elr tutte med amningsnapp vilket är kanon
Angående vagn så har vi en filt på Leo nu och han sover lika bra då som med åkpåse så det är skönt.
Sole: Jag hade oxå fått fel av försäkringskassa så fick 6000 extra förra veckan.
Ja håller med er, tänka vad fina små bebisar vi fått, så grattis till alla igen ![]()
Vivs: Leo brukar äta vid 4 och han somnar heller inte om så lätt nuförtiden så här får man gå upp tidigt.
Kan inte heller på tis, en kompis kommer hit ända från Arvidsjaur. Hoppas jag kan nästa gång.
Sole: Har splattras det oxå för fullt med armar och ben. Leo har även börjat föra händerna till munnen, har råkar slå bort nappen titt som tätt
Tycker Libero är bra, testa pampers men de läckte direkt men nu har även libero läckt några gånger så kanske ska ge pampers en chans till.