• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Iggy 82a

Planen är laddade och klara.

NiklasG: Har du brottat ned halsontet så pass att du kan vara med?

• Wedde

Morn. Hallen är redo för oss från kl.11. Man har tydligen bytt ut luften oxå, allt för att vi ska få en bättre flygning, de ni .
    Nu väntas frukost sen ska jag såga lite. ha de´

• NiklasG

Japps Iggy, Kommer och krigar med mitt plan... Ska försöka ramma ditt plan med mitt Har ju ingen kanon. Ska leta upp lite batterier jag med, har ju glömt ladda dem.
    Nästan så vi kan vara ute och flyga idag. Helt vindstilla ute just nu iaf här.

Whisky igårkväll för halsen och den är lite bättre idag.
    Inte frisk men bättre.

Patrik, jag jobbar på Betavision så jag passerar ditt jobb nästan varje morgon.

• NiklasG

Hehe.. Några smällar blev det idag Riktigt skoj!!

Nu ska jag mecka lite lampsladd. Ha det gott boys!

• Iggy 82a

Ja det var riktigt skoj idag. Borde dock ha hållit mig hemma och vilat pga förkylningen men jag kunde inte låta bli. Imorgon ska jag jobba bara att bita ihop. Skönt att vara föräldraledig mån-tis så jag kan slappa då istället.

• Patrik72

ursh första dan på kneget...helt slut i hela kroppen hehe

• teller

Är det någon som har lust att lira innebandy på fredag eller ska vi lägga ner den verksamheten för i vår och återkomma eventuellt till hösten igen ??

Jag är i allafall lite sugen att spela på fredag....

Jag skriver upp mig på listan.

Innebandy fredag den 20 april kl 19.00-21.00
    Fredrik

• NiklasG

Fredrik
    Niklas (Sugen som attans på att spela)

• Wedde

Tja! Läget alla? Här är allt bara bra. Jag ska absolut vara med på innebandy , kompletterar listan.

Fredrik
    Niklas (Sugen som attans på att spela)
    Anders + Bigge + Björn

Dags att fortsätta jobba. Ha de´

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2